arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

تعاونی‎های مسکن مهری که پول مردم را بردند! ‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار بروجرد گفت: تعاونی‎های مسکن مهر بروجرد به تعهدات خود عمل نمی‎کنند.

به گزارش ایسنا، محمد کیانی در جلسه بررسی و تعیین تکلیف مسکن مهرهای استان، افزود: در شهرستان بروجرد 30 تعاونی مسکن مهر فعال هستند که برخی از آنها با بی‎تعهدی نسبت به مسئولیت‎‏‎‎های خود سبب نارضایتی متقاضیان شده‎اند.

وی بیان کرد: ناراحتی متقاضیان مسکن مهر بروجرد از برخی تعاونی‎هایی بوده که پول مردم را برای خود برده و خبری از ساخت و ساز واحدهای‌شان نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: هم‌اکنون تعداد زیادی از خانوارها در مسکن مهرهای بروجرد اسکان یافته‎اند؛ 64 هزار و 512 واحد مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اضافه کرد: 4500 واحد از مسکن مهرهای بروجرد به متقاضیان واگذار شده است.

کیانی خاطرنشان کرد: 2000 واحد از مسکن مهرهای بروجرد به متقاضیان واگذار نشده و عمده دلیل این تاخیر در واگذاری‎ها مربوط به عدم تعهد تعاونی‎ها به وظایف خود است.

وی یادآور شد: مدرسه 18 کلاسه مسکن مهر بروجرد 55 درصد پیشرفت دارد و باید با انتخاب پیمانکار توانمند آن را تا ابتدای مهرماه سال جاری افتتاح کرد.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: زمین‎های واحدهای تجاری مساکن مهر شهرستان بروجرد آماده واگذاری است و باید اقدامات لازم در این خصوص هر چه زودتر انجام شود.

کیانی تصریح کرد: همچنین مسجد 7 هزار متری مسکن مهر بروجرد نیازمند اعتباری فراوان است که باید با کاهش مساحت، هزینه‎های احداث آن را کاهش داد.
نظرات بینندگان