arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۴

رژیم صهیونیستی 22 فلسطینی را شهید کرد

یک مرکز حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی شش ماه نخست سال جاری میلادی 22 فلسطینی را به شهادت رسانده و دست کم دوهزار و 456 نفر دیگر را نیز بازداشت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک مرکز حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی شش ماه نخست سال جاری میلادی 22 فلسطینی را به شهادت رسانده و دست کم دوهزار و 456 نفر دیگر را نیز بازداشت کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، مرکز حقوق بشر و اسرای احرار فلسطین امروز پنجشنبه اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس طی شش ماه نخست سال جاری میلادی، با حمله به شهروندان فلسطینی،22 فلسطینی را به شهادت رساند.

این مرکز افزود: طی این مدت دست کم دوهزار و 456فلسطینی بازداشت شده اند که ساکنان بیت المقدس رتبه نخست را میان بازداشتی ها داشته اند و طی این مدت 752 فلسطینی ساکن این شهر بازداشت شده و صهیونیست ها 538 نفر را نیز در الخلیل و 324 نفر را در رام الله و البیره بازداشت کردند.

بر اساس اعلام این مرکز، صهیونیست ها 246 نفر را در نابلس، 183نفر در بیت لحم، 168نفر در جنین، 62 نفر در قلقیلیه، 58 نفر در طولکرم، 16 نفر در سلفیت، 10 نفر در اریحا و 9 فلسطینی را در طوباس بازداشت کردند.

این مرکز خاطر نشان کرده که در غزه نیز دست کم 90 فلسطینی بازداشت شدند که 28 نفر از آنان صیادانی بودند که در دریا بازداشت شدند.

این مرکز اضافه کرد: صهیونیست ها زنان و کودکان را نیز طی این مدت هدف قرار داده و شماری از آنان را به ویژه در بیت المقدس و الخلیل بازداشت کردند.

بر اساس اعلام این مرکز فلسطینی، صهیونیست ها طی شش ماه اخیر 150 زن فلسطینی را بازداشت کردند که البته بیشتر آن ها در بیت المقدس بازداشت شده و بیشتر آن ها از جمله نگهبانان مسجد الاقصی بودند.

صهیونیست ها همچنین طی این مدت دست کم 155 کودک فلسطینی را نیز بازداشت کردند و بیشتر این بازداشت ها در بیت المقدس و الخلیل صورت گرفت.

نظرات بینندگان