arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

پنجمین شکست ایران مقابل صربستان

تیم بتیم بسکتبال جوانان در اولین دیدار برای تعیین رده‎بندی تیم‎های نهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان مقابل صربستان شکست خورد تا از دستیابی به رده نهم بازمانده و دیدارهای خود را برای رده سیزدهم دنبال کند.جوانان در اولین دیدار برای تعیین رده‎بندی تیم‎های نهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان مقابل صربستان شکست خورد تا از دستیابی به رده نهم بازمانده و دیدارهای خود را برای رده سیزدهم دنبال کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان و برای تعیین رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم این دوره از رقابت‎ها که در هراکلیون یونان جریان دارد، امروز جمعه تیم ایران مقابل صربستان صف آرایی کرد.

تیم بسکتبال جوانان که بعد از شکست مقابل آمریکا، کرواسی و مصر  در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، مقابل ترکیه در مرحله حذفی این رقابت‎ها نیز متحمل شکست شد و از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند در دیدار امروز نیز با نتیجه 83 بر 70 مغلوب شد.

شاگردن فرزاد کوهیان یعد از اینکه کوارترهای اول تا سوم دیدار برابر صربستان را با نتایج 18 بر 13، 21 بر 20 و 20 بر 18 واگذار کردند در کوارتر پایانی هم با وجودیکه تا دقایق پایانی از حریف پیش بودند در نهایت متحمل شکست 24 بر 19 شدند.

بدین ترتیب تیم بسکتبال جوانان باید در ادامه مسابقات قهرمانی جهان برای تعیین رده ‎بندی تیم‎های سیزدهم تا شانزدهم رقابت‎های خود را دنبال کند. در این مرحله تیم ایران باید فردا با چین روبرو شود.

تیم بسکتبال جوانان امروز و پیش از دیدار ایران برابر صربستان مقابل کره جنوبی 77 بر 54 شکست خورد.

نظرات بینندگان