arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

تمهیدات پلیس راهور برای لیالی قدر و روز قدس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راهور ناجا تمهیدات ترافیکی لیالی قدر و روز قدس را تشریح کرد و گفت: مأموران راهور ناجا در تمامی اطراف محل های برگزاری مراسمات مذهبی حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، سردار تقی مهری در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای لیالی قدر و روز قدس اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای شب‌های معنوی لیالی قدر برنامه‌های خاص ترافیکی تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در تمام اماکن، مساجد و محل‌هایی که مراسم لیالی قدر برگزار می‌شود همکاران بنده آمادگی کامل را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی دارند و برنامه‌های خاصی نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بعضی از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در مسیر منتهی به مراسم پیش‌بینی شده که امید است همانگونه که مانند سال‌های گذشته این مراسمات به خوبی برگزار شده است امسال نیز برگزار شود.

وی درباره تمهیدات پلیس راهور در روز قدس نیز اظهار داشت: روز قدس یکی از روزهای بسیار مهم در کشور است و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم کشورمان با راهپیمایی اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس به عمل می‌آورند.

وی گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند و حرکت به سوی مصلاها انجام می‌شود و پلیس راهور نیز پیش‌بینی‌ها و تمهیدات ترافیکی لازم را در نظر گرفته است.

وی افزود: افرادی که بلیط هواپیما و قطار دارند در روز قدس از مسیرهایی تردد کنند که با راهپیمایی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: تردد موتور سیلکت‌ سواران در بین جمعیت راهپیمایی روز قدس ممنوع است و هموطنان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را رعایت کنند و در کلان‌شهرها از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده شود.

وی درباره برگزاری نماز عید فطر اظهار داشت: در مکان‌هایی که برنامه و نماز عید فطر برگزار می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی از شب گذشته حضور دارد و محل پارک خوردو در این مکان‌ها برابر ضوابط و قوانین انجام خواهد شد.

وی توصیه کرد: در لیالی قدر مراسم راهپیمایی روز قدس رانندگان مراقب عابرین پیاده باشند چرا که در شب‌های قدر اغلب مردم از لباس‌های مشکی و تیره استفاده می‌کنند که تشخیص آنها سخت است.
نظرات بینندگان