arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۴

جلالي: مسئولين از انتقادات عليه تيم هسته اي بپرهيزند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضـو کميسيـون امنيت ملـي و سيــاست خــارجـي در مجلس گفت: مقام معظم رهبري با عبارت هاي بي نظيري از تيم آقاي ظريف ياد کردند و آنها را مورد حمايت قرار دادند.

کاظم جلالي، رئيس مـرکز پژوهش هـاي مجلس شـوراي اسلامـي در گفت و گو با خبر آنلاين حمايت داخلي از تيم مذاکره کنندگان هسته اي را ازسوي مردم و مسئولين يک اصل مهم برشمرد و گفت:تيم مذاکره کننده هسته اي در خط مقدم جبهه سنگين ديپلماسي ايران در مقابل قدرت هاي بزرگ قرار دارد و اقداماتي که امروز براي مذاکرات انجام مي شود، کار بسيار فني ، سنگين و نفس گير مي باشد. وي افزود: بي ترديد شايد بتوان گفت در اين مذاکرات ايران با قدرت هاي بزرگ روبه رو است و طبعا در چنين شرايطي بايد تيم مذاکره کننده از يک روحيه بسيار خوب برخوردار باشند و اين روحيه خوب تنها با اتکا به ذات الهي و پشتياني هاي رهبر، دولت، مجلس و مردم امکان مي پذيرد.

عضـو کميسيـون امنيت ملـي و سيــاست خــارجـي در مجلس به حمايت هاي اخير رهبري از مذاکره کنندگان اشاره اي کرد و گفت: مقام معظم رهبري با عبارت هاي بي نظيري از تيم آقاي ظريف ياد کردند و آنها را مورد حمايت قرار دادند.بي ترديد به کار بردن چنين عباراتي در خصوص تيم هسته اي از زبان رهبر انقلاب، خود حکايتگر آن است که در مقابل اين اقدام سنگين در مذاکرات بايد مذاکره کنندگان را مورد حمايت جدي قرار داد و از انتقادات بي جايي که مسئولين داخل کشور مي کنند،جلوگيري کرد. جلالي در پايان ابراز کرد: در اين شب هاي قدر بايد براي موفقيت تيم هسته اي در اين جنگ ديپلماسي دست به دعا برداشت و از مسئولين و نمايندگان خواست که هر چه بيشتر از آنها حمايت کنند.
نظرات بینندگان