arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹

طالب زاده: به عمد اسی نیک نژاد را به برنامه آوردم

نادر طالب‌زاده که تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه «راز» را بر عهده دارد، مطالب مطرح شده درباره‌ مهمان هفته‌ قبل این برنامه را کذب محض و تهمت‌هایی خواند که یکی از سایت‌های اینترنتی منتشر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

نادر طالب‌زاده که تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه «راز» را بر عهده دارد، مطالب مطرح شده درباره‌ مهمان هفته‌ قبل این برنامه را کذب محض و تهمت‌هایی خواند که یکی از سایت‌های اینترنتی منتشر کرده است.

طالب‌زاده با بیان این مطلب توضیح داد: «اسدالله نیک‌نژاد، مهمان جشنواره فیلم فجر بوده و تهمت‌هایی مثل ساخت‌ فیلم‌های غیراخلاقی توسط او، توهین به وزارت ارشاد و اطلاعات است؛ موضع‌گیری علیه این فرد کذب محض است.»

کارشناس و یکی از تهیه‌کنندگان «راز» همچنین با اشاره به سوابق اسدالله نیک نژاد، عنوان کرد: «نیک‌نژاد کسی است که فیلم «همسنگران» یکی از مهمترین و درخشان‌ترین فیلم‌های دفاع مقدس و سریال «پاییز صحرا» را ساخته است. وی همچنین جزو نخستین کسانی است که چند سال پس از ساخت فیلم ضد ایرانی «سنگسار ثریا»، فیلم «میم» را به دلیل دروغ بودن سوژه آن رد کرد.»

طالب‌زاده ادامه داد: «نیک‌نژاد جزو سندیکای کارگردانان هالیوود است. چنین کسی نمی‌تواند فیلم مستهجن بسازد. چنین خبرهایی مصداق بی‌سوادی است من به عمد او را به برنامه آوردم تا نشان دهم چه کسانی بی‌سواد هستند.»

وی در ادامه ابراز عقیده کرد: «این در حالی است که سال گذشته سایت منتشر کننده این مطالب، از فیلم «ایرانیون» و بازیگر زن که نریشن این فیلم را خوانده و بدترین تهمت‌ها را به جمهوری اسلامی وارد کرده، تجلیل کرد.»

وی افزود: «این فیلم با نریشن این بازیگر یک فیلم تبلیغاتی برای بنیاد «Clarionfund» است که یک موسسه صهیونیستی در نیویورک امریکاست و قبل از خیزش مردمی در خاورمیانه با پیام «حمله فوری به ایران» منتشر شد؛ این فیلم قرار است هفته آینده در برنامه «راز» تحلیل شود.»

در همین رابطه، مجید یوسفی ـ یکی دیگر از تهیه‌کنندگان «راز» ـ هم گفت: «حاشیه‌هایی که در این باره اعلام شده صحت ندارد. ما سعی می‌کنیم مهمان‌هایی را به برنامه بیاوریم که سابقه مشخصی داشته باشند و این سابقه قابل اثبات است.»

یوسفی تصریح کرد: «منشا این شایعات درگیری‌های درون گروهی و درون صنفی هنری است.»

تهیه‌کننده برنامه «راز» درباره‌ تغییرات این برنامه در سال آینده اعلام کرد: «رویکرد برنامه در سال جدید چالشی‌تر می‌شود و مطالبی را که باید گفته شود اما تاکنون گفته نشد، مطرح می‌شود.»

برچسب ها: طالب زاده ، نیک نژاد
نظرات بینندگان