arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹

ذوالنور: پادشاه عربستان با بوش شرب خمر مي‌كرد و مي‌رقصيد

مجتبی ذوالنور گفت: در زمان جنگ 33 روزه پادشاه عربستان با بوش شرب خمر مي‌كرد و مي‌رقصيد و يكي از تعهدات عربستان تامين سوخت جنگنده‌هاي اسراييل براي حمله به لبنان بود ولي ديديم كه حزب‌الله بعد از 33 روز اراده خود را به اسراييل تحميل كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجتبی ذوالنور گفت: در زمان جنگ 33 روزه پادشاه عربستان با بوش شرب خمر مي‌كرد و مي‌رقصيد و يكي از تعهدات عربستان تامين سوخت جنگنده‌هاي اسراييل براي حمله به لبنان بود ولي ديديم كه حزب‌الله بعد از 33 روز اراده خود را به اسراييل تحميل كرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور صبح امروز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مسوول روابط عمومي بسيج تصريح كرد: ‌سپاه زماني به اهداف بلند خود مي‌رسد كه تك تك افراد آن داراي ويژگي‌هاي انقلابي و مكتبي باشند.

وي همچنين با اشاره به مساله صدور انقلاب اسلامي به كشورهاي ديگر به ويژه كشورهاي اسلامي اظهار كرد: اگر امروز مصر به راحتي فرياد مي‌زند به اين دليل است كه الگوهاي آنها انقلاب اسلامي ايران است.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به چند سال حضور نيروهاي آمريكايي در عراق نيز گفت: اگر ارتشي‌هاي آمريكا بخواهند در عراق بمانند هر روز ميزان تنفر از آنها بيشتر مي‌شود و اگر هم بخواهند برگردند مردم آمريكا مي‌گويند كه با كشته‌ها و ماليات‌هاي ما يك جمهوري اسلامي در عراق درست كرديم.

ذوالنور با طرح اين پرسش كه سران و حاكمان عربي در دوران جنگ شش روزه عليه اسراييل منسجم‌تر بودند يا امروز؟ گفت: جواب اين پرسش روشن است. در آن زمان افرادي مثل جمال‌ عبدالناصر كه شهامت مقابله با اسراييل را داشتند حكومت مي‌كردند ولي امروز دست سران عرب در دست اسراييل است.

وي با اشاره به جنگ 33 روزه در لبنان يادآور شد: ‌در زمان جنگ 33 روزه پادشاه عربستان با بوش شرب خمر مي‌كرد و مي‌رقصيد و يكي از تعهدات عربستان تامين سوخت جنگنده‌هاي اسراييل براي حمله به لبنان بود ولي ديديم كه حزب‌الله بعد از 33 روز اراده خود را به اسراييل تحميل كرد.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اين‌كه خطبه‌ مقام معظم رهبري 7 بار در ميدان التحرير مصر پخش شد، خاطرنشان كرد: بعد از موضع مقام معظم رهبري بود كه قرضاوي به صحنه آمد و محكم ايستاد در حالي كه پيش از آن تمايلي به حضور در صحنه نداشت. امروز حركت‌هاي ملت‌هاي منطقه عقبه‌هاي آمريكا و اسراييل را آشفته كرده است كه آنها مي‌دانند كه اين تحولات به معني پيروزي اسلام و انقلاب اسلامي است.

 ذوالنور در ادامه سخنان خود به نقش روابط عمومي‌ها در معرفي سازمان‌ها اشاره كرد و گفت:‌ نقش روابط عمومي اين است كه چهره سازمان‌ها را با داشته‌ها و خدمات آنها در بين مردم محبوب كند. ولي برخي روابط عمومي‌ها با دروغ مي‌خواهند چهره سازمان خود را خوب نشان دهند.

وي در پايان با بيان اين‌كه سپاه آن‌قدر خدمات و بركات دارد كه نمي‌توانيم همه آنها را به مردم نشان دهيم، تاكيد كرد: روابط عمومي بايد غبارها را از جلوي چهره سپاه كنار بزند و باطن و حقيقت آن را به مردم نشان دهد و حجم عظيم خدمات سپاه در عرصه‌هاي مختلف را به نمايش بگذارد.
نظرات بینندگان