arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹

ادعای بازداشت حسنی مبارک

یک روزنامه مصری ادعا کرد که حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر به منظور بازخواست درباره چندین قضیه،‌ هم اکنون در اختیار ارتش مصر بوده و در بازداشت بسر می‌برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک روزنامه مصری ادعا کرد که حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر به منظور بازخواست درباره چندین قضیه،‌ هم اکنون در اختیار ارتش مصر بوده و در بازداشت بسر می‌برد.

به گزارش انتخاب ، فارس به نقل از روزنامه "الجمهوریه " چاپ مصر اعلام کرد، حسنی مبارک به منظور تحقیق درباره چند قضیه از جمله دارای‌های خود و خانواده‌اش و دست داشتن در کشتن حدود 300 شهروند مصری طی انقلاب ژانویه که منجر به سرنگونی رژیم وی شد،‌ هم اکنون در اختیار ارتش مصر بوده و در بازداشت بسر می‌برد.

الجمهوریه در شماره منتشره امروز خود نوشت که حسنی مبارک به همراه تمام اعضای خانواده‌اش هم اکنون در مکانی که در شرم الشیخ که به آنها اختصاص داده شده، بسر می‌برند و از هیچ یک از اقامتگاه‌ها و اماکن دولتی استفاده نمی‌کنند و این مکان توسط نیروهای امنیتی محافظت می‌شود.

الجمهوریه افزود: نیروهای امنیتی به شدت مراقب محل اقامت حسنی مبارک و خانواده‌اش و مناطق پیرامون آن هستند و دادگاه مصر در حال تحقیق و بررسی در پرونده‌های حسنی مبارک و خانواده‌اش از جمله دارایی‌های آنها می‌باشد.

این روزنامه در ادامه نوشت: در پی بازگشت هواپیمای ریاست جمهوری و هواپیمای مقامات بلند پایه نیروهای مسلح و هواپیمای اختصاصی خاندان سلطنتی مصر و توقیف آنها، هم اکنون فرودگاه بین المللی شرم الشیخ خالی از هرگونه هواپیمای اختصاصی یا دولتی است تا مبادا مبارک و خانوده‌اش از آنها برای خروج از کشور استفاده کنند.
نظرات بینندگان