arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۴

زنی که شوهرش را به آتش کشید

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنی که با همدستی یک پسر جوان شوهر خود را به قتل رسانده بود و هر دوی آنها نیز برای فرار از قانون صحنه سازی کرده بودند با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی استان در یاسوج شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار غلامعباس غلامزاده درباره این خبر اظهار داشت: ۱۲ تیر امسال در تماس تلفنی با پلیس آگاهی این استان مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودروی مبنی پاترول و فوت راننده آن در جاده ای فرعی در ۲۵ کیلومتری یاسوج ماموران به همراه قاضی کشیک، پزشکی قانونی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: مشاهده شد که جسدی سوخته در پارکاب خودروی مینی پاترول که از تمام نواحی طعمه حریق شده بود افتاده است.

غلامزاده اظهار کرد: ماموران در بررسی های اولیه و در فاصله دو تا سه متری خودرو چند لکه خون و چند عدد چوب کبریت پیدا کردند.

وی با اشاره به شدت سوختگی سر و صورت جان باخته و قابل شناسایی نبودن آن، عنوان کرد: در تحقیقات کارآگاهان هویت این فرد که مردی ۴۰ ساله و ساکن یاسوج بود مشخص شد.

غلامزاده ابراز داشت: کارآگاهان با چنین فرضیه ای که در این حادثه توطئه ای در کار بوده با نمونه برداری از لکه های خون یافت شده در اطراف خودرو تحقیقات خود را برای کشف واقعیت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تحقیق از بستگان و آشنایان فرد متوفی و بکارگیری شگردهای پلیسی معلوم شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید اقدام به تعقیب خودروی مینی پاترول فرد متوفی کرده است.

غلامزاده گفت: با متمرکز شدن تحقیقات کارآگاهان بر روی خودروی پراید و شناسایی راننده آن راز یک جنایت خانوادگی فاش شد.

وی بیان کرد: دو مظنون این جنایت که همسر ۳۴ ساله فرد متوفی و برادرزاده ۲۲ ساله متوفی بودند به عنوان متهمان اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

غلامزاده اظهار کرد: هر دو متهم دستگیر شده در پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد و در حضور بازپرس ویژه پرونده به قتل این فرد همراه با نقشه از قبل طراحی شده اقرار کردند.

وی عنوان کرد: با حضور متهمان، ماموران پلیس و قاضی پرونده صحنه جنایت بازسازی شد.

غلامزاده ابراز داشت: متهمان اعتراف کردند که شبانه ۱۰ عدد قرص خواب آور به مقتول خورانده و بین حالت خواب و بی هوشی او را به همراه یک گالن ۲۰ لیتری بنزین داخل خودروی مبنی پاترول گذاشته اند.

وی افزود: پسر جوان و همسر مقتول با خودروی پراید متعلق به پسر جوان پشت سر مینی پاترول حرکت کرده و پس از توقف در کنار جاده ای فرعی در ۲۵ کیلومتری یاسوج به وسیله بنزین خودروی مینی پاترول را در حالی که مقتول در آن بود آتش زدند.

غلامزاده گفت: هنگامی که مقتول می خواست از خودرو پیاده شود متهمان به وسیله سنگ به سرش ضربه وارد کرده و او را کشته اند و جسدش را در پارکاب خودرو بین شعله های آتش رها و نیم ساعت بعد نیز محل جنایت را ترک کردند.
نظرات بینندگان