arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۸۹

اظهار نظر بی شرمانه نخست وزیر انگلیس: ایرانیها به لندن نیایند،جایشان خالی نخواهد بود!

بنابه گزارش ها دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا گفته است که اگر ایرانی ها تصمیم بگیرند المپیک لندن را تحریم کنند جایشان خالی نخواهد بود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بنابه گزارش ها دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا گفته است که اگر ایرانی ها تصمیم بگیرند المپیک لندن را تحریم کنند جایشان خالی نخواهد بود!

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از خبر، یک اظهار نظر بی شرمانه از جانب نخست وزیر بریتانیا.او در گفت و گویی اعلام کرده است که ایرانی ها می توانند بازی های المپیک لندن را تحریم کنند و اصلا به لندن نیایند.ایران هفته پیش هشدار داده بود که ممکن است المپیک 2012 لندن را به دلیل اینکه آرم آن با الهام از کلمه زایون (صهیون) طراحی شده است تحریم کند.این اتفاق در حالی افتاده است که نخست وزیر بریتانیا به روزنامه اخبار یهودی در لندن گفت:« نباید بدبین بود. اگر ایرانی ها نمی خواهند بیایند، نیایند - جایشان خالی نخواهد بود.اما به نظر من این دلیلی باورنکردنی برای نیامدن خواهد بود.»

با تمام این تفاسیر مقام های المپیک ایران سوءظن خود درباره نشان المپیک را در نامه ای به کمیته بین المللی المپیک منعکس کرده بودند.اما ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک با رد این ادعا گفته که او "بدون سر و صدا" به آن نامه پاسخ خواهد داد تا بگوید که این نشان "هیچ ارتباطی با نژادپرستی ندارد و دارای بار سیاسی نیست."
کامرون در مصاحبه با روزنامه "اخبار یهودی" همچنین اخطار داد از ورزشکارانی که مایل نباشند در سال 2012 با اسرائیلی ها رقابت کنند استقبال نخواهد شد.او گفت: «اگر می خواهند اینگونه رفتار کنند نمی توانند حضور یابند.کسی نباید چنین رویکردی به ورزش داشته باشد. اگر به بازی های المپیک می آیید، با همه رقابت دارید و اگر می خواهید چنین رفتار کنید از شما استقبال نخواهد شد.»

اظهار نظر هایی کاملا بی شرمانه.هنوز هیچ کدام از مقامات المپیک ایران به این قضیه واکنش نشان نداده اند و اصلا مشخص نیست که چه اتفاقاتی برای حضور در المپیک لندن خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vip
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
0
1
خوب از یک بابت راست میگه همانطوری که ما اجازه دخالت غیر ایرانی در امور کشورمونو نمیدیم یک انگلیسی هم همینطوره.به ما چه ربطی داره ارم المپیک اینطوریه.هیچ کشور دیگه نبود تو دنیا که اعتراض کنه ما شدیم این وسط معرکه
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
0
1
واقعا دیگه شورشو در اوردین
.اسرائیل پول و لابی داره و تونسته اسم زیون رو بذاره.به ما چه!در مورد رقابت با اسرائیل هم با جیمی موافقم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
1
0
این نشانه دیپلماسی قوی دولت است!!
نظرات بینندگان