arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۸۹

باهنر: احمدی نژاد حضور من را در مجلس بر افرادی که تا کمر خم می شوند، ترجیح می دهد

محمدرضا باهنر اظهار داشت: من به دولت علاقه مندم و بسیاری از کارها و اقداماتی را که آقای احمدی نژاد انجام می دهد قبول دارم و حتی به دلسوزی و علاقه ایشان، طراوات و شادابی رییس جمهور غبطه می خورم، شاید ما نتوانیم در برخی مواقع به اندازه او کار کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان، استیضاح​های مکرر را باعث معطل کردن کار مملکت دانست.

محمدرضا باهنر در گفت​وگو با ایرنا اظهار داشت: من به دولت علاقه مندم و بسیاری از کارها و اقداماتی را که آقای احمدی نژاد انجام می دهد قبول دارم و حتی به دلسوزی و علاقه ایشان، طراوات و شادابی رییس جمهور غبطه می خورم، شاید ما نتوانیم در برخی مواقع به اندازه او کار کنیم.

گزیده سخنان وی به شرح زیر است:

    * به صورت قاطع می گویم که احمدی نژاد بسیار به من محبت دارد، احمدی نژاد حضور یک فردی مثل من را در مجلس بر افرادی که خیلی صل علی محمد می گویند و دست می بوسند و تا کمر خم می شوند، ترجیح می دهد.
    * اگر بنا باشد که همیشه 10 نماینده مخالف بتوانند از این حق قانونی خود استفاده کنند، این معطل کردن مملکت است، در قضیه استیضاح نمایندگان باید احساس کنند که یک خواست عمومی مجلس مطرح است نه این که تنها 10 نماینده بخواهند وزیری را استیضاح کنند.
    * در دولت نهم بسیار شایعه بود که فلانی در دولت، نیرو و وزیر دارد و بنده چندین بار اعلام کردم که حتی یک نفر را هم به رییس جمهور معرفی نکردم، عده ای می گفتند محمد مهدی زاهدی وزیر علوم و تحقیقات را بنده به رییس جمهور معرفی کردم زیرا ایشان از دوستان و همشهریان بنده بودند، در حالی که زمانی که من فهمیدم که زاهدی در لیست وزرای رییس جمهور است، تعجب کردم و مدتی فکر می کردم که چه طور رییس جمهور با وی آشنا شده است، در آخر متوجه شدم آقای زاهدی رییس شورای شهر استان کرمان بوده و به واسطه این که آقای احمدی نژاد شهردار تهران بودند در جلسات شورای شهرهای بزرگ با هم جلسات مشترک داشتند و در آن جلسه این دو با هم آشنا شدند.
    * به واسطه تجربه ای که در مجلس داشتم زمانی که لیست آقای رییس جمور را برای دولت دهم دیدم، گفتم ممکن است که هفت یا هشت وزیر رای نیاورد. برخی ها فکر می کردند که باهنر عوض شده است در حالی که من در آن زمان جو عمومی مجلس را بیان کردم؛ پس از این که رهبر معظم انقلاب اظهار تمایل کردند که وزرا رای بیاورند با تلاش های بسیاری که انجام دادیم که عدد بر روی سه ایستاد و تنها سه وزیر پیشنهادی رای نیاوردند.
    * در سال 78 پس از حادثه کوی دانشگاه تهران رهبر معظم انقلاب تمامی فعالان سیاسی و احزاب کشور حتی گروه هایی که امروز به صف ضد انقلاب پیوستند دعوت کردند و گفتند شما که خود را طرفدار انقلاب می​دانید چرا اینقدر بین خود خط و خطوط غیر ضروری کشیده​اید که همه احساس کنید که انسان های کوچک و محدودی هستید و در موقع فعالیت های سیاسی گاهی با کسانی که در مجموعه نیستند لابی می کنید. ایشان توصیه ای داشتند که باید خودی از غیر خودی مشخص شود و خطوط غیر ضروری را کم رنگ کرد. ایشان احکام نورانی اسلام، نظام جمهوری اسلامی با خط قانون اساسی، خط امام و ولایت فقیه را چهار مولفه ای دانستند که افراد خودی را مشخص می کرد.
    * تکلیف همه خواص هم در 25 بهمن امسال روشن شد و این روز حجت را بر همه تمام کرد موسوی و کروبی احساس کردند در کشور نیرو کم دارند از این رو به سراغ آن طرف آبی ها که ضد انقلاب ها، اسرائیلی ها و آمریکایی ها جزو آن بودند رفتند و خود را له کردند و به حالت مشمئز کننده امروز رسیدند و باعث شدند که مردم از آنان متنفر شوند.
    * توقع از هاشمی رفسنجانی این بود که بعد جریان فتنه موضع خود را بیان می کرد و زودتر از این ها موضع شفاف می گرفت. البته یک نکته بگویم ؛ درست است که برخی فرزندان خواص مشکلات سیاسی دارند ولی این مشکلات نباید باعث شود که برخی ها به خود اجازه دهند به آنان اتهامات اخلاقی ببندند این ظلم به انقلاب است ما این تندروی ها را محکوم می کنیم این افراد باید بدانند که این گونه رفتارها مظلومیت ایجاد می کند.
    * معمولا با ثمره هاشمی دیدارهای خانوادگی زیادی داریم ولی بحث های سیاسی کمتر مطرح می شود، برخی مواقع بحث های مشترک داریم ولی در مواقعی که اختلاق نظر داریم سعی می کنیم با هم بحث نکنیم، بالاخره ثمره هاشمی احترام دایی اش را دارد.
برچسب ها: باهنر ، احمدی نژاد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهر
|
Portugal
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
1
متاسفانه اقای باهنر هنوز فکر می کند آدم بزرگی در کشور است. غافل از اینکه اخمدی نژاد را خدا عزیز و بزرگ کرد آنهم بواسطه خلوص و خدمتی که به مردم ارائه کرد. وگرنه فرصت ارائه خدمات برای افرادی مثل باهنر ها و توکلی ها در کشور خیلی بیش از تصور بود ولی متاسفانه آنها از تحمل مردم قدرناشناسی کردند. کسی که برای خدا کار می کند جا دارد انسانها به وی سجده کنند ضمن آنکه افرادی مثل باهنر عادت 30 ساله شان بود که هر کسی به ایشان می رسد موظف است سرتعظیم فرود آورند و تا کمر خم شوند!
آن پیمانه ریخت برادر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
3
آقاي باهنر هيچ كس حضور شما را در عرصه سياست ترحيح نمي دهد زيرا شما كم كم ديانتت عين سياستت شده
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
4
انشالله شما هم یه روز رئیس جمهورمیشی و به آرزوهات میرسی ، الان بهتره به فکر خدمت رسانی برای مردم باشید و با تصویب قوانینی تورم و گرونی رو از رو دوش مردم بردارید
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
New Zealand
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
2
ه صورت قاطع می گویم که احمدی نژاد بسیار به من محبت دارد،
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
2
خوب بگو ببينم مگر برای احمدی نژاد چه کارهائی کرده ای که ترا به ديگران ترجيخ ميدهد؟ حتما برای همين است که باهنر بهت ميگند. راستی ملت هم مثل اون شخص دوستت دارند؟
ناشناس
|
India
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
0
حالا کی گفته تو تا کمر خم نمی شی؟
نظرات بینندگان