arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۸۹

کشف دو میلیون بطری مشروبات الکلی در مرزهای غرب کشور

رييس كل دادگستري استان اردبيل گفت: امسال ماموران امنيتي و انتظامي دو ميليون بطري انواع مشروبات الكلي در مرزهاي غرب كشور كشف و ضبط كرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس كل دادگستري استان اردبيل گفت: امسال ماموران امنيتي و انتظامي دو ميليون بطري انواع مشروبات الكلي در مرزهاي غرب كشور كشف و ضبط كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، غلامعلي رضايي در جلسه شوراي اداري كوثر به تلاش دشمنان براي ايجاد تفرقه و قوميت گرايي در كشور اشاره كرد و گفت: اين ميزان مشروبات الكلي قاچاق كه معمولا با غلظت بالا نيز است تنها با اهداف اقتصادي وارد كشور نمي‌شوند بلكه دشمن با اين اقدام درصدد آلوده ساختن سلامت اجتماع و ايجاد فاصله بين حكومت و مردم است.
 
وي ادامه داد: دشمن با تمام توان مي‌خواهد به اتحاد و همدلي و وحدتي كه بين مردم و مسوولان است لطمه وارد كند.
 
رييس كل دادگستري استان اردبيل همدلي و تفاهم فعلي كشور را رمز موفقيت دانست و افزود: با حاصل خون شهدا امنيت به بهترين نوع دركشور ما حاكم است.

وي با اشاره به اين كه سالانه بيش از 11 ميليون فقره پرونده وارد دستگاه قضايي كشور مي‌شود گفت: پيشگيري از وقوع جرم از وظايف مهم دستگاه قضايي است و ارتقاي معنويت از راهكارهاي مهم و اساسي براي پيشگيري از جرم و تخلفات در جامعه و كاهش پرونده‌هاست.

رضايي افزود: دين ما مكتب صلح و سازش است و انتظار مي‌رود با گسترش فرهنگ صلح و سازش براي كاهش ميزان ورودي پرونده‌ها به دادگستري‌ها تلاش كنيم.

وي اظهاركرد: نبايد تنها به دستگيري و زنداني كردن يك متهم يا مجرم بسنده كنيم و نقش زندان ها در اصلاح و تربيت مجرمان بسيار مهم است.

نظرات بینندگان