arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

روش جدید فیس بوک برای جذب کاربر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیس بوک به اپراتورهای تلفن همراه اعلام کرده خدمات اولیه اینترنت را به رایگان به آنها ارائه می دهد. این امر با هدف افزایش کاربران فیس بوک و خدمات جانبی آن انجام می شود.

به گزارش فارس به نقل از استار، فیس بوک از سال گذشته تا به حال خدمات اینترنتی رایگان خود را در 17 کشور جهان ارائه داده است.

همزمان با یک ساله شدن ارائه این خدمات فیس بوک پرتال جدیدی را راه اندازی کرده تا تمامی اپراتورهای تلفن همراه بتوانند خدمات اینترنتی فیس بوک را با سهولت بیشتری ارائه دهند. این شرکت در گذشته هم با اپراتورهای برخی کشورهای در حال توسعه به همین منظور همکاری کرده است.

بررسی ها نشان می دهد در یک سال اخیر 9 میلیون نفر در آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا از طریق خدمات اینترنت بی سیم رایگان فیس بوک به امکانات فضای مجازی دسترسی پیدا کرده اند. استفاده رایگان از فیس بوک و خدمات پیام رسان این شرکت و برخی سرویس های اینترنتی دیگر از جمله ویژگی های این سرویس است.

فیس بوک مدعی است سرعت این خدمات در مقایسه با خدمات اینترنت همراه دیگر اپراتورها تا 50 درصد بیشتر است و البته بسیاری از اپراتورها هم معتقدند با ارائه این خدمات می توانند مشترکان بیشتری جذب کنند.
نظرات بینندگان