arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

ليگ برتر فوتبال در تلويزيون چگونه آغاز مي‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در آستانه آغاز پانزدهمين ليگ برتر، فدراسيون فوتبال و صداوسيما با هم تفاهم‌نامه‌اي امضاء کردند که بر اساس آن شبکه سه سيما با پخش دو ديدار و شبکه ورزش با پخش حداکثري اين ديدارها، به استقبال فصل جديد فوتبال‌هاي داخلي مي‌روند.

پانزدهمين ليگ برتر فوتبال کشور با پخش بازي تيم‍‎هاي سياه جامگان مشهد - استقلال تهران و سپاهان - استقلال خوزستان در شبکه‌هاي سه و ورزش سيما به‌ صورت زنده آغاز خواهد شد.

گروه ورزش شبکه سه سيما در برنامه فوتبال برتر به تهيه‌کنندگي مهدي هاشمي، ديدار سياه جامگان مشهد - استقلال تهران را پنجشنبه (هشتم مرداد) ساعت 18 زنده پخش مي‌کند. همزمان با شبکه سه، شبکه ورزش نيز اين ديدار را زنده روي آنتن مي‌برد.

شبکه سه سيما علاوه بر اين ديدار، فوتبال پرسپوليس - پديده را جمعه (نهم مرداد) ساعت 19 و 30 زنده پخش خواهد کرد.

از پانزدهمين ليگ برتر فوتبال کشور، ديدار سپاهان - استقلال خوزستان به ميزباني تيم سپاهان و در اصفهان برگزار مي‌شود؛ شبکه ورزش سيما پنجشنبه (هشتم مرداد) ساعت 19 و 35 در برنامه «4سوي ورزش» اين ديدار را به روي آنتن مي‌برد.

شبکه ورزش به طور همزمان بخش‌هايي از ديدارهاي صباي قم - استقلال اهواز و سايپا - گسترش فولاد را که از ساعت 19 و 35 آغاز مي‌شود، پخش خواهد کرد.

شبکه ورزش روز جمعه (نهم مرداد ماه) ديدار تراکتورسازي - نفت تهران را ساعت 18 به روي آنتن مي‌برد و در ادامه نيز ديدار ملوان - ذوب آهن را که در همان روز، ساعت 18 و 50 برگزار مي‌شود و پرسپوليس - پديده مشهد را که از ساعت 19 و 35 آغاز مي‌شود، به روي آنتن خواهد برد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان