arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

دعوت شوراي شهر تهران از ظريف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، گفت: با توجه به اهميت موضوع توافق هسته اي براي اعضاي شورا، لازم است از وزير امور خارجه دعوت به عمل آيد تا در صحن شورا حضور يابند.

به گزارش مهر ، در يکصد و هفتاد و سومين جلسه شورا مرتضي طلايي در غياب مهدي چمران عهده دار رياست جلسه شورا بود.وي در ابتداي اين جلسه با توجه به اظهار نظرهاي اعضا شورا در خصوص توافق نامه هسته اي از دعوت وزير امور خارجه به صحن شوراي اسلامي شهر تهران سخن به ميان آورد و گفت: با توجه به اهميتي که موضوع توافقنامه براي اعضاي شورا و نيز شهروندان تهراني دارد لذا مي بايست دعوتنامه وزير امور خارجه براي حضور در صحن تنظيم شود.

طلايي در ادامه تذکر يکي از اعضا مبني بر افزايش نزاع هاي خياباني، افزود: پيش از آنکه به افزايش نزاع ها بپردازيم بايد چرايي وقوع بزه را بررسي کنيم.

وي افزود: بخشي از اين «چرا» در حوزه برنامه ريزي شهري قرار دارد که مي بايست معاونت فرهنگي و اجتماعي و نيز ديگر قسمت هاي شهرد اري براي آن برنامه ريزي داشته باشد .طلايي گفت: به عنوان نمونه اگر ما نتوانيم به موقع مشکل حمل و نقل را حل کنيم همين موضوع منبعي براي ايجاد نزاع ها خواهد بود. لذا از معاونت فرهنگي و اجتماعي مي خواهيم با بررسي جوانب اين امر تا يک ماه آينده نتايج حاصله براي برنامه ريزي در اين حوزه را به شورا ارائه نمايند.
نظرات بینندگان