arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

طوفان جزیره قشم را درنوردید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طوفان به همراه گرد و خاک عصر چهارشنبه جزیره قشم را درنوردید و موجب شد که برای ساعتی دید مستقیم مردم به میزان قابل توجهی کاهش یافته و برق برخی مناطق قطع شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم در این زمینه با بیان این که سرعت باد و گرد و خاک در حال کاهش است، به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه های هواشناسی، سرعت باد در شدیدترین زمان 115 متر بر ثانیه ثبت شده است.

آیت حقانی افزود: در حال حاضر در منطقه فرودگاه قشم شاهد رعد و برق و بیشترین میزان گرد و خاک هستیم.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم تاکید کرد: سامانه طوفان و گرد و خاک در جزیره قشم لحظه ای بوده و تا فردا از شدت و سرعت آن کاسته می شود.

حقانی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل مواج بودن دریا، اسکله شهید ذاکری تعطیل است و احتمال استمرار شرایط کنونی در روز آتی نیز پیش بینی می شود.

رییس اداره برق شهرستان قشم نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل وقوع طوفان ساعات پیش، برخی تجهیزات شبکه برق جزیره قشم آسیب دیده است.

نیما امیرشکاری علت بروز این مشکلات را مواردی همچون برخورد شاخه های درختان و برخی مصالح ساختمانی به شبکه برق اعلام کرد.

وی با تاکید بر این که نیروهای اداره برق شهرستان قشم در حال رفع و حل مشکلات ناشی از طوفان هستند، افزود: در مواردی همچون منطقه اسکله بهمن به تجهیزات و امکاناتی همچون جرثقیل برای بلند کرد مصالح نیاز است که به دنبال تامین این تجهیزات هستیم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان