arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

فردوسی پور: معنی خودجوش را فهمیدیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عادل فردوسی‌پور آرای موافق مردم به برنامه‌اش را دلیلی بر اثبات خود در مقابل تهدیدهای امیر قلعه‌نویی و فراز کمالوند دانست. 

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، برنامه 90 تصاویری از بازی سپاهان و 90 را به نمایش گذاشت که در آن عده‌ای از طرفداران سپاهان کاریکاتورهای عادل فردوسی‌پور را در دست داشتند و البته طوماری را علیه او امضا کرده بودند. آنها این کار خود را کاملا خودجوش قلمداد می‌کردند اما دقایقی بعد مشخص شد از اعضای کانون هواداران سپاهان هستند.

فردوسی پور نیز پس از پخش این تصاویر گفت: واقعاً خودجوش بودند معنای خودجوش را هم فهمیدیم!

همچنین برنامه تصاویری از تبریز را به نمایش گذاشت که در ان کمالوند می‌گفت فردوسی‌پور کارمند استیل‌آذین است و از این تیم متمول پول می‌گیرد اما فردوسی‌پور تصاویری از علی کریمی و قاضی شریفی را به نمایش گذاشت که نشان می‌داد او خواستار محرومیت علی کریمی شده بود اما شریفی چنین رایی را نداده بود اما قلعه‌نویی و کمالوند در یک هفته گذشته به اتکای این جمله قاضی شریفی که گفته بود: «شما خودت توصیه کردی کریمی را محروم نکنم.» به عادل می‌تاختند.

فردوسی‌پور البته درباره حرفش با شریفی توضیحاتی داد و سپس اتکا کرد به رای مردم در نظرسنجی برنامه‌اش. بیش از 1.5 میلیون شرکت‌کننده در نظرسنجی برنامه درباره رضایت‌شان از عملکرد 90 در سال 89 بود که 94 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی رای به سود عادل دادند تا او از این اتفاق به خود ببالد.
 
او در بخشی از حرف‌هایش گفت: «افتخار می‌کنم که مردم خوب‌مان با آرای‌شان نشان دادند بد عمل نکردیم. اینکه 6 درصد هم رضایت نداشتند، اگر عمری بود سعی می‌کنیم در سال بعد بتوانیم رضایت این 6 درصد را هم کسب کنیم. تمام تلاش من این است که بتوانم همیشه باشم و حق حرف بزنم و اگر باشیم و این کار را نکنیم بهتر است نباشیم. آن وقت دوستان می‌‌توانند با خیال راحت به کارهای‌شان بپردازند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
0
آقاي فردوسي پور مردم ايران همگي معني خود جوش را فهميدن در همه موارد!!!
حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
1
0
برنامه نود در كل خوب است ولي بعضي از مواقع نقاط ضعف تيم هاي شهرستاني را بزرگ مي كند . در صورتي كه اين كار را براي تيم هاي تهراني نمي كند.
نظرات بینندگان