arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

فرزاد حسنی: ضرغامی به خاطر از دست ندادن صندلی ریاست حاضر به دفاع کردن از مجریان نیست

فرزاد حسنی یکی از پرحاشیه ترین مجریان صداوسیماست که اغلب این حاشیه ها به خاطر صحبت هایش در برنامه های مختلف ایجاد شده است و سر همین صحبت ها کار بجایی رسید که این مجری در سال 86 ممنوع التصویر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادنا- فرزاد حسنی یکی از پرحاشیه ترین مجریان صداوسیماست که اغلب این حاشیه ها به خاطر صحبت هایش در برنامه های مختلف ایجاد شده است و سر همین صحبت ها کار بجایی رسید که این مجری در سال 86 ممنوع التصویر شد.

حسنی که هم اکنون بیشتر در رادیو فعالیت می کند، معتقد است که مدیران صداوسیما بویژه ضرغامی به خاطر از دست ندادن صندلی ریاست حاضر به دفاع کردن از مجریان نیستند و رییس صدا و سیما و معاونانش باید ترس را از خود دور کنند.

حسنی درد دل های خود را درباره بی مهرهای مدیران صدا و سیما و رئیس آن، در همایش تقدیر از مجریان برتر، بر زبان آورد.

این مجری فعلی رادیو خطاب به دارابی معاون سیمای سازمان صداوسیما که در همایش حضور داشت گفت: امیدوارم مدیران نیز در جهت هدایت کردن و پاسخگو بودن راهکاری بیاندیشند و همه چیز فقط در یک مجری خلاصه نشود.

حسنی ادامه داد: دفاع از همه مجریان و تمامی کسانی که در صداوسیما مشغول فعالیت هستند وظیفه شما و آقای ضرغامی است؛ کاری که حضرتعالی و معاونان سابق و خود آقای ضرغامی هیچ وقت انجام ندادند و از مجریان دفاع نکردند.

این مجری فعلی رادیو تصریح کرد: همواره به عنوان یکی از مسئولان رسانه ملی، تماشاگر جهت گیری های آدم هایی بودید که از دور در مورد شما صحبت می کنند. یک جمله در یک سایت یا یک مقاله در یک روزنامه امکان دارد شما را از مدیریت خلع کند و ترس از این اتفاق را نه تنها در چهره شما (دارابی) بلکه در چهره شجاع ترین فرد حاضر در این جمع، اصغر پورمحمدی (مدیر شبکه سه سیما) نیز می بینم.

وی که با تشویق مجریان حاضر در همایش سخنان خود را ادامه می داد، با بیان اینکه «این ترس را از خود دور کنید» افزود: یادتان باشد که بزرگترین رسانه این جامعه هستید.

حسنی در ادامه خاطره ای بیان کرد و گفت: خاطرم هست روزی از دفتر آقای ضرغامی برگه ای برای من آمد. در یک سایتی، نسبت به یکی از برنامه های فوق العاده خوب که مجری گری در آن را جز افتخارات خود می دانم، نقدی شده بود. صفحات نخست سایت فحش به صداوسیما و بکار بردن بدترین تعابیر نسبت به نظام بود و صفحه سوم سایت نیز به من فحش داده بودند.

این مجری فعلی رادیو ادامه داد: فحشی که به من داده و نقدی که به من کرده بودند را پرینت گرفته و به دفتر آقای ضرغامی داده بودند و سپس ضرغامی رونوشت کرده بود تا آقای پورمحمدی پیگیری کند و نکته جالب همین پیگیری کردن دوستان بود که نمی دانستند چه کسی از چه کسی انتقاد می کند. متاسفانه ما بجای اینکه تاثیرگذار باشیم، تاثیرپذیر می شویم و شده ایم.

حسنی در ادامه خطاب به دارابی افزود: یک فکری به حال این وضعیت بکنید. امروز آمده ایم اینجا از خودمان بگوییم و مخالف هستم که برخی دوستان شعر می خوانند.

وی تصریح کرد: متاسفانه اینکه امروز پوشش مجری چگونه باشد، تمام درد مدیران سیما شده است و هیچ کس به محتوای حرف ها و غش و ریسه های بیهوده ای که این روزها در رسانه ملی رد و بدل می شود، اهمیت نمی دهد و زنگ نمی زند بگوید که این حرف هایی که مجری می زند چیست، اما به محض اینکه لباس مجری بویژه مجریان خانم کمی کج باشد سریع زنگ می زنند.

این مجری فعلی رادیو با بیان اینکه مدیران سیما برنامه ها را فقط به شکل صوری و به عنوان بیلان کاری تلقی می کنند تاکید کرد: اینکه آقای پورمحمدی نمی تواند چند تا از برنامه های شبکه خودش را نام ببرد به خاطر این است که اصلا برایش مهم نیست و فقط مواظب این هستند که لباس مجری مناسب باشد.

حسنی اظهار امیدواری کرد که این وضعیت روزی رفع شود و مدیران سیما برای حرفی که مجریان می زنند آنها را تقدیر کنند.

وی در پایان گفت: آنچه می خواستم را گفتم و بعد از آن نیز زیاد مهم نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
United States of America
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
10
با سلام
آقای ضرغامی مجری نمی خواهدبلکه مجیز گومی خواهد!
ممدتبريزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
2
ياشاسين فرزادخان...ساغ اول
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
2
خوب همین حرفها رو میزنی دیگه . تعریف کن . تمجید کن.تعظیم کن.بندگی کن . اونوقت می بینی که جایزه هم بهت میدن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
1
پس یعنی امسال هم عید در تلویزیون برنامه نداری!؟
نظرات بینندگان