arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴

واشنگتن: آتش‌زدن نوزاد فلسطینی «حمله وحشیانه تروریستی» است

در پی به آتش کشیده شدن یک نوزاد فلسطینی از سوی شهرک‌نشینان صهیونیستف وزارت خارجه آمریکا با انشتار بیانیه‌ای این اقدام را یک «حمله وحشیانه تروریستی» توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از شهادت دلخراش یک نوزاد فلسطینی بر اثر آتش افروخته شده از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست، واشنگتن در بیانیه شدیدالحنی این اقدام را «یک حمله وحشیانه تروریستی» توصیف و آن را محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه همچنین از دستورات صادر شده برای به‌کارگیری تمام شیوه‌های ممکن به منظور بازداشت قاتلانی که مرتکب این عمل تروریستی شده‌ و احاله آن‌ها به دستگاه قضایی استقبال شده است.

صبح امروز بود که منابع فلسطینی از کشته شدن یک نوزاد فلسطینی و زخمی شدن 3 عضو دیگر از اعضای یک خانواده در پی اقدام شهرک‌نشینان صهیونیستی در آتش‌زدن خانه آنها در «نابلس» در شمال کرانه باختری، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند این حادثه، بامداد امروز در منزل مسکونی در روستای «دوما» نزدیک نابلس رخ داد و شهرک‌نشینان پس از به آتش کشیدن این خانه، همچنین شعارهای تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیزی علیه عرب‌ها نوشتند.

این منابع تصریح کردند «علی سعد دوابشه» نوزاد یک و نیم ساله این خانواده در پی این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده دچار سوختگی درجه سه شده‌اند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان