arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

ايران: آماده ی تامین سوخت ژاپن هستیم

جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی ازجمله تامین سوخت مورد نیاز ژاپن اعلام آمادگی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی ازجمله تامین سوخت مورد نیاز ژاپن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ عباس عراقچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن با ابراز همدردی دوباره دولت و ملت ایران با دولت و ملت ژاپن گفت: علاوه بر آمادگی تهران برای فرستادن کمک های غذایی و امدادی ، تهران آمادگی دارد در این شرایط بحرانی ،سوخت مورد نیاز مردم ژاپن را تامین کند.

در حال حاضر بسیاری از جایگاههای عرضه بنزین در ژاپن به ویژه مناطق آسیب دیده از زلزله و سونامی به علت نداشتن سوخت ، تعطیل است و دولت ژاپن با سهمیه بندی بنزین تلاش می کند از تشدید بحران در این زمینه جلوگیری کند. گاز و برق در مناطق آسیب دیده کاملا قطع شده و مردم برای تامین مواد غذایی و مایحتاج خود در برابر فروشگاههایی که با کمبود کالا مواجه هستند صف های طولانی تشکیل می دهند و ساعت ها برای تامین حداقل نیازهای خود در انتظار می مانند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن همچنین با اعلام سلامتی ایرانیان از جمله دانشجویان شاغل به تحصیل در آن کشور گفت: به درخواست و اصرار این سفارت ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، پرواز ویژه ای به انتقال ایرانیان از توکیو به تهران اختصاص داده است.

وی گفت: برای حفظ سلامت هموطنان خود از دقایقی پس از وقوع زلزله ، پیگیر سرنوشت شهروندان ایرانی بودیم و خبر سلامتی دانشجویان را از طریق مراکز ذیربط به اطلاع خانواده های آنان رسانده ایم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
1
لطفا پولش فراموش نشه ، مرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
1
خندم گرفت ما میخوایم سوخت چهارمین کشور صنعتی و هسته ای دنیارو تامین کنیم!!!!!!
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
1
بعد باید دنبال حل مشکل آلودگی محیط زیست برن. آقا این بیچاره ها خودروی روز استفاده می کنن ، بذارید زندگیشونو بکنن ، شما سوخت داخل و تامین کنید .
نظرات بینندگان