arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

فرزند قذافی: سارکوزی دلقک پول هنگفتی برای تبلیغات انتخاباتی از ما گرفت، پس بدهد!

سیف الاسلام در بخشی از سخنان خود سارکوزی را دلقک توصیف و تصریح کرد تمام اسناد انتقال این پول به فرانسه بزودی منتشر خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سیف الاسلام قذافی در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی یورونیوز رهبران کشورهای غربی از جمله فرانسه را مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ فرزند معمر قذافی در پاسخ به این پرسش که رژیم لیبی در مقابله با مخالفانی که اسلحه در دست گرفته و به نبرد با پدرش پرداخته اند، چه خوهد کرد ، گفت: بیشتر این افراد تا کنون از کشور گریخته اند و مرز لیبی و مصر مملو از شورشیانی است که قصد دارند به این کشور فرار کنند.

سیف الاسلام ادامه داد، دولت به ارتش و همچنین مرزداران فرمان داده است که راه را برای خروج هر چه زودتر این خیانتکاران و شورشیان باز کند.

وی ادامه داد، تمام آنهایی که از آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی دیگر از کشورها درخواست کمک کرده بودند به همراه خانواده هایشان در حال فرار به مصر هستند.

سیف الاسلام در حالی که مخالفان رژیم لیبی را مخالف و مزدور می خواند، می گوید: ما در نظر نداریم از مزدوران انتقام بگیریم و نمی خواهیم آنها را بکشیم.

سیف الاسلام خطاب به مخالفان گفت: شما مرتکب جنایت علیه مردم لیبی شده اید اما می توانید در صلح کشور را ترک کرده و به مصر بروید.

سیف الاسلام قذافی در واکنش به اینکه ناتو در حال بررسی طرح ایجاد منطقه پرواز ممنوع در لیبی است، گفت: عملیات نظامی در لیبی در حال اتمام است و در کمتر از دو روز دیگر تمام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد، نیروهای دولتی تقریبا در شهر بنغازی مستقر شده اند و دیگر برای هر تصمیمی که ناتو بگیرد دیر شده است.

سیف الاسلام درباره حمایت دولت فرانسه از مخالفان دولتی گفت: پیش از هر چیز نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه باید پول هنگفتی را که از لیبی برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری ایش گرفته است، باز پس بدهد.

همچنین سیف الاسلام در بخشی از سخنان خود سارکوزی را دلقک توصیف و تصریح کرد تمام اسناد انتقال این پول به فرانسه بزودی منتشر خواهد شد
نظرات بینندگان