arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

قتل شبانه دختر جوان به دست نامزدش

قضات ديوان عالي كشور حكم مرگ پسري را كه به قتل نامزدش محكوم شده بود نقض و پرونده را براي رسيدگي دوباره به شعبه هم عرض ارجاع دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرونده متهم كه بهداد نام دارد ششم دي‌ماه سه سال قبل تشكيل شد. بهداد متهم شد بعد از قتل نامزدش سهيلا جسد او را در انباري ساختمان مسكوني در شرق تهران پنهان كرده بود.

شب حادثه يكي از ساكنان ساختمان، پليس را از ماجراي كشف جسد با خبر كرد. او گفت: بعد از پارك خودرو‌ام در پاركينگ متوجه شدم كه از داخل يكي از انباري‌هاي ساختمان صداي زنگ تلفن همراه مي‌آيد. وقتي در انباري را باز كردم جسد دختري جوان را پيدا كردم.

همان لحظه بهداد، پسر يكي از ساكنان ساختمان از راه رسيد و گفت كه جسد متعلق به نامزدش است و نمي‌داند چه حادثه‌اي اتفاق افتاده است. بهداد پسر 20 ساله وقتي مورد تحقيق قرار گرفت گفت: شب گذشته سهيلا به خانه ما آمد. شب از نيمه گذشته بود كه او را به خانه‌شان بردم اما نمي‌دانم جسدش در انباري ما چه مي‌كند.

بعد از آن پدر و مادر مقتول مورد تحقيق و بازپرسي قرار گرفتند. مادر سهيلا گفت: دخترم نيمه‌شب به خانه آمد وبه اتاقش رفت. سهيلا گفت كه تلفن همراهش را در خانه نامزدش جا گذاشته است. ساعتي بعد وقتي براي سركشي به اتاقش رفتم متوجه غيبت او شدم.

بعد با آژانس تماس گرفتم كه گفت سهيلا را به خانه نامزدش بهداد برده است. دخترم بارها گفته بود كه بهداد او را كتك زده است. راننده آژانس وقتي مورد تحقيق قرار گرفت اين حرف‌ها را تأييد كرد اما بهداد وقتي مورد بازجويي قرار گرفت اتهام قتل را نپذيرفت و گفت در ماجراي مرگ وي نقش نداشته است.متهم در تحقيقات بيشتر گفت: شب حادثه در گوشي او پيامكي ديده بودم كه باعث بد‌بيني‌ام شده بود. سر همين موضوع با هم مشاجره كرديم. بعد او را به خانه‌ شان بردم و برگشتم.


وقتي وارد آپارتمانم شدم ديدم كه مقداري از وسايلش داخل خانه جا مانده است. سهيلا ساعتي بعد به در خانه آمد تا وسايلش را بر دارد. وقتي وارد شد دوباره مشاجره كرديم. او را به اتاق خواب بردم و هلش دادم كه سرش به ميز آرايشي خورد و روي زمين افتاد. بعد پيكرش را به انباري ساختمان كشاندم و به آپارتمانم برگشتم.

بعد از كامل شدن بررسي‌ها از سوي بازپرس، بهداد مجرم شناخته شد و پرونده با صدور كيفرخواست روي ميز قضات دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. بهداد در جريان محاكمه اتهامش را انكار كرد و گفت نقشي در ماجراي قتل نداشته و حرف‌هاي قبلي‌اش را هم منكر شد، با اين حال متهم با درخواست اولياي دم به قصاص محكوم شد اما رأي صادره از سوي قضات ديوان عالي كشور تأييد نشد.قضات ديوان اعلام كردند: به نظر مي‌رسد مرگ مقتول به علت قصور در امدادرساني صورت گرفته است و اگر او به موقع به مراكز درماني منتقل مي‌شد جانش را از دست نمي‌داد.

به اين ترتيب پرونده به شعبه هم عرض ارجاع داده شده و متهم بار ديگر محاكمه مي‌شود.


جام نیوز

برچسب ها: قتل ، قتل نامزد ، دادگاه
نظرات بینندگان