arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

محمد تقی رهبر: چرا مي‌خواهيم در جشن نوروز در سازمان ملل حضور يابيم؟

رييس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با اشاره به جلسه‌ بعدازظهر اين مجمع گفت: مجمع روحانيون از وزير خارجه دعوت كرده است تا توضيحاتي در مورد بحرين و نيز دعوت از شاه اردن ارايه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با اشاره به جلسه‌ بعدازظهر اين مجمع گفت: مجمع روحانيون از وزير خارجه دعوت كرده است تا توضيحاتي در مورد بحرين و نيز دعوت از شاه اردن ارايه دهد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدتقي رهبر با بيان اين‌كه در موضوع بحرين با وزير خارجه اتمام حجت مي‌كنيم، گفت: ما روحانيون نمي‌توانيم در مقابل كشتار بحرين بي‌تفاوت باشيم. اين‌جا بحث انسانيت و اسلاميت مطرح است و نه شيعه و سني.

وي با اشاره به مباحثي مبني بر دعوت از شاه اردن جهت سفر به تهران گفت: شاه اردن از نوكران مستقيم آمريكا است و ما از وزير خارجه مي‌خواهيم كه در مورد اين دفتر توضيحات لازم را ارايه دهد.

رهبر با اشاره به برگزاري جشن‌هاي نوروزي در دومين سال پياپي گفت: در حالي براي برگزاري چنين جشن‌هايي ده‌ها ميليارد هزينه مي‌شود كه كشاورزان ما نان خشك و آب زندگي ندارند و در همين اصفهان به مردم وعده‌ي دريافت وام 500 هزار توماني داده مي‌شود؛ در حالي كه هنوز اين وام‌ها را دريافت نكرده‌اند.

وي با طرح اين پرسش كه چطور براي جشن ايرانيان ميلياردها خرج مي‌شود، از موضوعي كه به گفته‌ي وي در بوق و كرنا كردن نوروز است انتقاد كرد و گفت: در موقعيتي كه سازمان ملل در برابر كشتار مسلمانان هيچ نمي‌گويد و به نقش اساسي خود عمل نمي‌كند ما چرا مي‌خواهيم به عنوان نوروز در سازمان ملل حضور يابيم؟

رهبر با بيان اين‌كه مجلس، حوزه و علما در اين زمينه حرف‌هايي دارند، گفت: البته همه‌ي اينها در دست وزارت خارجه نيست ولي ما از وزارت خارجه خواستيم تا به عنوان مقام رسمي در اين‌باره توضيح دهد.

رييس مجمع نمايندگان روحاني مجلس در پايان گفت: همه‌ي اينها در حالي است كه آقايان براي خود جهت حضور در انتخابات آتي مجلس و رياست جمهوري ستاد تبليغاتي درست مي‌كنند.
برچسب ها: تقی رهبر ، نوروز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
0
0
بايد حضور يابيم تا بگوئيم که ما ايرانی هستيم و از گذشه مان با شادی و سرور دفاع کنيم. هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد.
محمود
|
Germany
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
0
مگر هزینه های دولت همین ها هستند!11میلیارد دلار اختلاف بودجه
تکلیفش چه شد ؟مردم حق دارند بفهمند یانه!
نظرات بینندگان