arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

چه کساني مي‌توانند در آزمون استخدامي آموزش و پرورش شرکت کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس مرکز برنامه‌ريزي نيروي انساني و فناوري اطلاعات آموزش و پرورش گفت: افرادي مي‌توانند در آزمون استخدامي اين وزارتخانه شرکت کنند که در «رشته‌ شهر‌هاي» مورد نياز، بومي منطقه باشند.

محمد حسين سليمي جهرمي در پاسخ به اين پرسش که آيا تمام طيف‌ها با تمام مدارک تحصيلي مي‌توانند در آزمون استخدامي آموزش و پرورش شرکت کنند، اظهار داشت: سياست اصلي آموزش و پرورش بومي گزيني است و افرادي مي‌توانند در آزمون شرکت کنند که وقتي قبول شدند بتوانند استخدام شوند.

وي ادامه داد: افرادي بايد استخدام شوند که حتماً بومي محل پذيرش باشند و شرط سني آنها به اين شکل است که براي فوق ديپلم 25 سال، ليسانس 30 سال و فوق ليسانس 35 سال و مدت خدمت سربازي به اين سال‌ها اضافه خواهد شد.

رئيس مرکز برنامه‌ريزي نيروي انساني آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا فردي که سرباز معلم بوده و اکنون سن آن از حداکثر سن اعلامي اطلاعيه استخدام گذشته باشد مي‌تواند در آزمون استخدامي شرکت کند، خاطرنشان کرد: به سن 25، 30 و 35 سال بعضي سوابق اضافه مي‌شوند که يکي از آنها سربازي است.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا اگر کسي وفق ليسانس داشته باشد و اکنون داراي 37 سال سن باشد و دو سال هم قبلاً سرباز معلم باشد، مي‌تواند در آزمون شرکت کند، گفت: طبق اين اطلاعيه مي‌تواند.

وي افزود: هرکسي که سن آن از اطلاعيه گذشته باشد و سابقه فعاليت او در اطلاعيه وجود داشته باشد مي‌تواند در آزمون شرکت کند به عنوان مثال اگر سابقه کاري دولتي در جايي داشته باشد سن او به اين عدد اضافه مي‌شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان