arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹

محصولی: کمیته امداد و بهزیستی ادغام نمی شوند

وزیر رفاه با بیان اینکه ادغام بخشی از فعالیتهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستور کار دولت قرار ندارد گفت: اگر مجلس چنین قانونی را تصویب کند ما هم اجرا می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر رفاه با بیان اینکه ادغام بخشی از فعالیتهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستور کار دولت قرار ندارد گفت: اگر مجلس چنین قانونی را تصویب کند ما هم اجرا می کنیم.

به گزارش مهر، صادق محصولی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 89 در بخش رفاهی و حمایتی بودجه خوبی به سازمانهای حمایتی اختصاص داده شد گفت: کمیته امداد و بهزیستی تا 100 درصد اختصاص بودجه داشته اند و سال آینده با توجه به افزایش بودجه بخشهای حمایتی مستمری مددجویان امداد و بهزیستی تا 20 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: آغاز ساخت 200 هزار مسکن مددجویی و همچنین افزایش 25 درصدی یارانه مراکز خصوصی نگهداری از معلولان و مراکز توانبخشی از مهمترین اقدامات سازمان رفاه در سال 89 بود که می تواند به اجرای موفقیت آمیز قانون هدفمند کردن یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی نیز اشاره کرد.

وزیر رفاه با بیان اینکه هر ایرانی که تحت پوشش هیچگونه بیمه ای نیست می تواند به وزارت رفاه مراجعه کند گفت: وزارت رفاه این افراد را تحت پوشش بیمه خدمات درمانی، بیمه ایرانیان یا تامین اجتماعی قرار می دهد.

محصولی در مورد اجرایی نشدن طرح پزشک خانواده گفت: پزشک خانواده طرح مشترکی میان وزارت رفاه و وزارت بهداشت است که که به صورت پایلوت در برخی مناطق اجرا شده و باید قدری تامل داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت این طرح ارزیابی و پس از آن اجرایی شود.البته در قانون پنجم توسعه هم فرصت بیشتری به مدیران داده شد تا در مورد این طرح مطالعه و جمع بندی بیشتری کنند.

وزیر رفاه در مورد شایعاتی مبنی بر برکناری اش از مسند وزارت گفت: شایعه تنها برای تعجب و خندیدن است.

وی در مورد علت عدم اعطای حکم ریاست سازمان برای سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: دکتر اسفندیاری این مسند را به صورت موقت پذیرفتند و وی باید خودش راضی باشد ریاست را بپذیرد.
برچسب ها: محصولی ، وزیر رفاه
نظرات بینندگان