arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹

اسرائیل: ایران می کوشد اوضاع را در منطقه آشفته کند!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ایران بیشترین سود را از ناآرامی​ها [انقلاب​ها]ی منطقه می برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کیهان نوشت: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ایران بیشترین سود را از ناآرامی​ها [انقلاب​ها]ی منطقه می برد.

آویگدور لیبرمن در گزارشی به کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) گفت: آنچه اکنون در بحرین می گذرد و ناآرامی ها و تظاهرات، نتیجه توطئه یا دخالت جمهوری اسلامی ایران نبوده است، ولی اکنون تهران می کوشد«بر این شترسوار شود» و رویدادهای بحرین را به سود خویش جهت بدهد.

«ایران بزرگترین سود را از رویدادهای منطقه می برد و از این رو می کوشد اوضاع را هر چه بیشتر آشفته کند تا بتواند جای پای خود را در خاورمیانه مستحکم تر سازد».

به گزارش ارگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی وی همچنین اظهار داشت:حماس ممکن است در اولین فرصت ممکن بر کرانه باختری مسلط شود. ولی در حال حاضر سران حماس چنین اقدامی را صلاح نمی دانند و در انتظار روزی هستند که ابتدا محمود عباس و سلام فیاض (رئیس و نخست وزیر حکومت خودگردان) بیشترین امتیازات را از اسرائیل و جامعه جهانی بگیرند و سپس حماس با اجرای کودتا بر کرانه مسلط گردد.

او همچنین گفت: در حال حاضر، رهبران حکومت فلسطینی ترجیح می دهند که به جای گفت وگو با اسرائیل، این کشور را در صحنه بین المللی زیرفشار گذارند و بر این باورند که از این طریق خواهند توانست امتیازات بیشتری به دست آورند.

وزیر خارجه اسرائیل می​گوید: اگر حماس اراده کند، قادر است بر کرانه باختری نیز مسلط شود و دولت خودگردان را براندازد.

نظرات بینندگان