arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

آیت الله مکارم شیرازی: توافق هسته ای یک دستاورد بزرگ است

یکی از مراجع تقلید مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق با گروه 1+5 را دستاوردی بزرگ برای مسؤولان کشور برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از مراجع تقلید مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق با گروه 1+5 را دستاوردی بزرگ برای مسؤولان کشور برشمرد.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سیدمهدی صادقی استاندار قم با وی، به ویژگی‌های منحصر به فرد قم در زمینه‌های مختلف اشاره و این شهر را متعلق به جهان اسلام دانست.

استاد برجسته حوزه، وجود حرم حضرت معصومه(س)، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران را از امتیازات اصلی قم برشمرد و افزود: دولت باید با شناخت ظرفیت‌های خاص قم، نسبت به خدمت به این شهر نگاه ویژه داشته باشد.

وی با تأکید بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، وجود بیش از 300 موسسه فرهنگی در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت می‌تواند از این ظرفیت عظیم برای تقویت مبانی فرهنگی کشور استفاده کند.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق با گروه 1+5 را دستاوردی بزرگ برای مسئولان کشور برشمرد و افزود: پیروزی در این مذاکرات ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی بود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، توفیق خدمت در قم را غنیمت شمرد و گفت: امیدوارم با بهره‌گیری از تجربیات مدیریتی خود بتوانم منشأ خدمات در شهر مقدس قم باشم.


وی با اشاره به روابط بسیار خوب دولت با مراجع عظام تقلید، از حمایت‌های ایشان از خدمت‌گذاران مردم قدردانی کرد و گفت: فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را در همه زمینه‌ها راهگشاست.

استاندار قم همچنین مسائل فرهنگی، عمرانی و اقتصادی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و افزود: با همگرایی مسئولان و تعامل و همکاری آن‌ها در همه زمینه‌ها می‌توانیم به توسعه و ترقی همه جانبه استان قم دست یابیم.
نظرات بینندگان