arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹

سران كشورهاي اسلامي از سرنوشت «بن‌علي» و «مبارك» درس بگيرند

سران كشورهاي اسلامي بايد از سرنوشت بن علي و مبارك درس بگيرند و بدانند ....
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي جنايات عليه مردم بحرين را به شدت محكوم و تاكيدكرد: سران كشورهاي اسلامي بايد از سرنوشت بن علي و مبارك درس بگيرند و بدانند نوكري براي آمريكا، انگليس و اسراييل در افتادن در گردابي هولناك خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري انتخاب؛ ، متن اين اطلاعيه به شرح زير است: «بسم الله الرحمن الرحيم، خبرهاي تكان دهنده مبني بر كشتار فجيع مسلمانان بحرين و مجروح و زخمي كردن عده فراواني از آنان، دل هر مسلمان آگاه و هر انسان بشر‌دوستي را به درد آورده است؛ تأسف بارتر از آن اقدام ننگين دولت عربستان در لشكر كشي به اين كشور براي كشتار برادران مسلمان است. دولت عربستان كه خود را همواره كليد دار كعبه و خادم حرمين شريفين مي‌دانسته، اكنون زمينه برادر كشي و تحقق منويات دشمنان اسلام در اجراي سياست مشت آهنين را فراهم مي‌آورد.

سران كشورهاي اسلامي بايد از سرنوشت بن علي و مبارك درس بگيرند و بدانند نوكري براي آمريكا، انگليس و اسرائيل ، همانا پشت كردن به خواست ملت هاي مسلمان و در افتادن در گردابي هولناك خواهد بود. آن هم در هنگامه اي كه جبهه استكبار در اقدامات هماهنگ،‌در مقابل جبهه بيداري اسلامي ايستاده است و مي كوشد كه اتحاد و برادري اسلامي را مضمحل سازد. آيا جز اين است كه امروز سازمان هاي بين‌المللي و شوراي به اصطلاح امنيت و نهادهاي ديگر كه همواره بر طبل دموكراسي و آزادي و حقوق بشر مي كوبيده‌اند، در برابر به خاك و خون كشاندن مسلمانان سكوت اختيار كرده اند و به آمريكا و اسرائيل چراغ سبز نشان مي دهند؟!

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن حمايت از حركت هاي اسلامي در كشورهاي مختلف و نيز با تشكر از هوشياري مراجع معظم تقليد در اعلام مواضع نسبت به جنايات دشمنان در بحرين،‌مراتب حمايت خود را از مسلمانان مظلوم بحرين اعلام مي دارد و از مجامع بين المللي مي خواهد كه در برابر اين فجايع سكوت خويش را بشكنند و به قتل عام مردم مسلمان خاتمه دهند».
نظرات بینندگان