arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹

آنهايي كه به بحرين لشكركشي كرده‌اند بدانند صبر ملت ايران حدي دارد

آنهايي كه تصور مي‌كنند جنگ تمام شده و اكنون ملت خسته شده‌اند، سخت در اشتباه هستند. ملت ايران هميشه گوش به فرمان رهبري است و آنهايي كه به كشورهايي مانند بحرين لشكركشي مي‌كنن...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: شهيد علي هاشمي داراي روحيه‌اي قوي و اعتماد به نفس بسيار بود و زماني كه در جلسات ستاد پشتيباني جنگ شركت مي‌كرد در چهره او ذره‌اي ترس و تزلزل وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا؛ آيت‌الله سيد محمدعلي موسوي‌جزايري با حضور در يادواره يوسف هور (شهيد علي هاشمي) كه پنجشنبه، ‌26 اسفندماه در تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار شد، با بيان خاطراتي از اين شهيد، اظهار كرد: شهيد هاشمي داراي ويژگي‌هاي خاصي بود و زماني كه در آن دوران، در جلسات ستاد پشتيباني جنگ شركت مي‌كرد، با بلندنظري درباره عمليات‌ها صحبت مي‌كرد و ذره‌اي ترس و تزلزل در چهره او وجود نداشت.

وي افزود: او در جلسات با اعتماد به نفس و توكل به خدا اهداف عمليات‌ها را ترسيم مي‌كرد و روحيه‌اي بسيار قوي و قدرتمند داشت كه در نتيجه ايمان به خدا در او ايجاد شده بود. او هميشه به فضل الهي اميدوار بود و در اوج اعتماد به نفس، به خدا توكل داشت.

آيت‌الله موسوي‌جزايري تصريح كرد: شهيد علي هاشمي تا آخرين لحظه عمر خود با دشمن جنگيد و قبول نكرد كه عقب‌نشيني كند؛ زماني كه پيكر پاك اين شهيد در ابتداي سال جاري به خوزستان بازگشت، اين استان را به غليان درآورد و همه اقشار و طوايف خوزستان در كنار هم در مراسم تشييع جنازه اين شهيد شركت كردند.

نماينده ولي فقيه در خوزستان خاطرنشان كرد: ملتي كه با گذشت ‌30 سال از انقلاب اينچنين شهداي خود را احترام كرده و براي آنها يادواره برگزار مي‌كند، هميشه پيروز خواهد بود؛ معنا و مفهوم برگزاري چنين يادواره‌هايي اين است كه نشان دهيم راه شهدا را ادامه مي‌دهيم و با شهدا بي‌وفايي نمي‌كنيم.

وي ادامه داد: آنهايي كه تصور مي‌كنند جنگ تمام شده و اكنون ملت خسته شده‌اند، سخت در اشتباه هستند. ملت ايران هميشه گوش به فرمان رهبري است و آنهايي كه به كشورهايي مانند بحرين لشكركشي مي‌كنند و در برابر خواسته‌هاي مشروع مسلمانان اين كشور مي‌ايستند بدانند كه صبر هم حدي دارد و اگر ملت ايران احساس كنند كه تكليفي شرعي بر عهده دارند، به فرمان ولي فقيه راه شهيد هاشمي را تا آخر ادامه مي‌دهد.
نظرات بینندگان