arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۸۹

ادعای تلویزیون لیبی: انقلابيون از دو سوم بنغازي بيرون رانده شدند

تلویزیون رسمی لیبی روز شنبه ادعا کرد ساکنان شهر بنغازی در شرق این کشور انقلابیون را از دو سوم بنغازی بیرون رانده اند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلویزیون رسمی لیبی روز شنبه ادعا کرد ساکنان شهر بنغازی در شرق این کشور انقلابیون را از دو سوم بنغازی بیرون رانده اند .

این در حالی است که برخی شبکه های تلویزیونی گزارش داده اند انقلابیون لیبی اعلام کرده اند گردانهای وابسته به سرهنگ معمر قذافی را از شهر بنغازی بیرون رانده اند . به گزارش خبرگزاری شین هوا از طرابلس ، افراد مسلح مخالف نظام سرهنگ قذافی در شهر بنغازی این خبر را تأیید نکرده اند . تلویزیون رسمی لیبی امروز اعلام کرد ساکنان شهر بنغازی علیه قدرت شورشیان در این شهر قیام کردند و پرچم لیبی را بر روی ساختمان دادگاه کیفری در مرکز بنغازی برافراشتند.

خبرگزاری لیبی اعلام کرد منابع کمیته عمومی موقت دفاع ( وزارت دفاع ) لیبی اعلام کرد باندهای تروریستی القاعده بامداد امروز همزمان با آتش بسی که لیبی دیروز جمعه اعلام کرده است به یگانهای نیروهای مسلح مستقر در غرب بنغازی حمله کردند .

این منابع گفتند باندهای تروریستی از بالگرد و جنگنده در حمله به تجمع نیروهای مسلح استفاده کرده اند که نقض صریح منطقه پرواز ممنوع اعلام شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد است و نیروهای مسلح نیز مجبور شدند از خود دفاع کنند .

نیروهای مسلح به باندهای تروریستی درباره عواقب اقداماتشان هشدار داده اند و از ساکنان شهر بنغازی خواسته اند به این افراد فرصت ندهند.
برچسب ها: بنغازی ، لیبی
نظرات بینندگان