arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹

فرمان آرا : معاونت سینمایی نسبت به خانه سینما مثل بچه ها حسادت می کند

بهمن فرمان آرا کار گردان مشهور سینمای ایران دریادداشتی که به عنوان سرمقاله درروزنامه روزگار منتشر شده ،رفتار معاونت سینمایی در قبال خانه سینما را رفتاری بچه گانه خوانده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهمن فرمان آرا کار گردان مشهور سینمای ایران دریادداشتی که به عنوان سرمقاله درروزنامه روزگار منتشر شده ،رفتار معاونت سینمایی در قبال خانه سینما را رفتاری بچه گانه خوانده است .
 
به گزارش خبرگزاری انتخاب، او در یادداشت خود با تبریک فرارسیدن بهار و سال جدید  عنوان کرده :ما ایرانیها علاوه بر تمام کارهای مهمی که در طول تاریخ کشور مان انجام داده ایم ودر خیلی چیزها هدایای فرهنگی فراوانی به جهان عرضه کرده ایم ولی در کنار آن مخترع تنگ نظری هم هستیم موفقیتهای همکارانمان را درظاهر می ستاییم ولی بلا فاصله از در که خارج می شویم با شایعه سازی سعی می کنیم این موفقیت همکارانمان را لوث کنیم .

وی در ادامه نوشته : اینکه معاونت سینمایی به بودن خانه سینما حسادت می کند و می خواهد سر به تن هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما نباشد مرا به یاد کودکی می اندازد که توپ فوتبال نو خودش را برای بازی به کوچه اورده بود ولی قبل از ارائه توپ برای بازی طی می کرد که چون توپ من است به من نباید گل بزنید .این کار یک کودک است و بسیار از ابن کودکان با همان طرز تفکز بزرگ شده اند و متاسفانه به طور موقت مصدر پست ومقامی .

 امیدوارم این تنگ نظری های بیهوده باعث شود که این سال نو برای دست اندرکاران سینما که اکثرا زحمت کش هستند استقلال صنفی را به همراه خود بیاورد .چون در کقابل اعمال چند وقت اخیر معاونت سینمایی ،خانه سینما این فرصت طلایی را دارد که تبدیل شود به یک سندیکای مستقل هنرمندان سینما و به همراه آن جنس مکالمه کار کنان سینما با مسئولان از نوع دیگر خواهد بود .
 اکر این آرزوی من در بهار و سال نویی که در پیش داریم برآورده شود فکر می کنم سال 90برای اهالی سینما مثل برنامه 90برای دوستداران فوتبال هیجان انگیز خواهد بود وما در کمال بلند نظری و سر بلندی ،کوته فکری مسئولان را نیز ببخشیم چون بهتر از این نمی دانند.

* پارس توریسم
نظرات بینندگان