arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

خودکشی به خاطر نرفتن به عروسی

عروسی یکی از اقوام مادرم در شهرستان بود و قرار بود به عروسی برویم ؛ اما صبح پدرم با رفتن به عروسی مخالفت کرد و سر این موضوع با مادرم دعوایش شد. مادرم ناراحت شد و از عصر به حالت قهر در اتاقش بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان وقتی لجبازی شوهرش را برای نرفتن به عروسی یکی از اقوامش دید خود را داخل کمد دیواری حلق‌آویز کرد.

ساعت 23 و 30 دقیقه پنجشنبه اعضای خانواده ای هراسان با پلیس تماس گرفتند و از کشف جسد مادر خانواده در کمد دیواری خبر دادند. با اعلام موضوع به تیم جنایی، آنها همراه بازپرس ویژه قتل تهران به محل کشف جسد در خیابان پیامبران رفتند.

تحقیقات اولیه نشان می داد زن 36 ساله به نام مریم خود را با شال مشکی رنگی داخل کمد دیواری حلق آویز کرده است. پزشک قانونی با معاینه جسد، علت مرگ را فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد. با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی توسط بازپرس احمد بستان زاده، تحقیقات از اعضای خانواده آغاز شد.

در ادامه پسر 10 ساله خانواده به بازپرس گفت: عروسی یکی از اقوام مادرم در شهرستان بود و قرار بود به عروسی برویم ؛ اما صبح پدرم با رفتن به عروسی مخالفت کرد و سر این موضوع با مادرم دعوایش شد. مادرم ناراحت شد و از عصر به حالت قهر در اتاقش بود.

همسر این زن نیز با تائید حرف های پسرش ادعا کرد به خاطر شرایط کاری با رفتن به عروسی مخالفت کردم که سر این موضوع با همسرم دعوایم شد. فکر نمی کردم او به خاطر نرفتن به عروسی خود را حلق آویز کند.

با اظهارات اعضای خانواده، دستور تحقیقات بیشتر در مورد علت مرگ زن جوان توسط بازپرس جنایی صادر شد.

جام جم
نظرات بینندگان