arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

ورزشگاه آزادي در حمايت از بيماران ام‌اس نارنجي‌پوش مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جامعه حمايت از بيماران ام‌اس ايران ضمن دعوت از علاقه‌مندان فوتبال براي تماشاي مسابقه خيريه ستارگان ايران و ستارگان جهان به نفع بيماران ام‌اس كشور، از تماشاگران خواست تا ورزشگاه آزادي را به رنگ نمادين مبارزان با اين بيماري با لباس‌ها و پرچم‌هاي نارنجي‌رنگ، نارنجي‌پوش كنند.

بنابراعلام جامعه حمايت از بيماران ام‌اس ايران، اين بازي جمعه ششم شهريور ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و بليت آن به همت عالي و به نفع بيماران ام اس، فروخته مي‌شود.

گفتني است يكي از 10 بليت اول اين مسابقه در مراسم رونمايي از بليت به قيمت 5 ميليون تومان از سوي يكي از خيران حاضر در مراسم، خريداري شد تا مبلغ آن به جامعه بيماران ام‌اس اهدا شود.

اين مسابقه جمعه ساعت 19 در روزشگاه آزادي برگزار مي شود و اولين گروه ستارگان شامل روبرتو كارلوس، فيگو و خواكين رومئو پنج شنبه ساعت يك بامداد وارد ايران مي‌شوند.

بقيه اعضاي تيم نيز بامداد جمعه به ايران مي‌رسند تا بتوانند حدود ظهر كمي تمرين كنند و غروب به ميدان بروند.

ويژه برنامه 90 پنج شنبه شب نيز پخش زنده‌ مراسم استقبال از اين ستارگان را از تلويزيون پوشش مي‌دهد.

بليت اين مسابقه كه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود، مثل روزهاي معمولي و به قيمت مسابقات ليگ عرضه خواهند شد.

تيم فوتبال ستارگان جهان سال‌هاست تشكيل شده و برنامه آنها چنين است كه هر ماه به يك مناسبت ، در يك كشور دنيا وارد زمين مي‌شود تا به نفع آسيب ديدگان از يك رويداد، توپ بزند.

حمايت از بيماران مبتلا به ابولا در آفريقا يكي از برنامه‌هاي اخير آن‌ها بود.

ميشل سالگادو از اسپانيا، روبرتو كارلوس از برزيل، فابيو كاناوارو از ايتاليا، ويتور بايا از پرتغال، مارسل دسايي از فرانسه، لوييس فيگو از پرتغال، فرناندو كوتو از پرتغال، فرناندو هيه‌رو از اسپانيا، بودو الگنراز آلمان، گايزكا منديتا از اسپانيا، پدرو پائولتا از پرتغال، كريستين كارمبئو از فرانسه، ادگار داويدز و كلايورت از هلند از ديگر چهره‌هاي ديگر تيم ستارگان هستند كه در مرحله دوم و بامداد روز جمعه وارد ايران مي‌شوند.
نظرات بینندگان