arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴

عبدالله صالح: به عربستان پاسخی می‌دهیم که نفهمد از کجا خورده!

علی عبدالله صالح ضمن تاکید بر اینکه عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها در یمن است از مردم این کشور خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و صلح را برگزینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در سخنانی به مناسبت سی و سومین سالروز تاسیس حزب کنگره ملی یمن به کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان هشدار داد و تاکید کرد که پاسخ نیروهای وی به تجاوز عربستان پاسخی سخت است و عربستان،کارشناسان و مراکز پژوهشی این کشور هرگز نخواهند دانست که این پاسخ چگونه خواهد بود و هرگز آن را درک نخواهند کرد.

وی از عربستان به دلیل تجاوز به یمن شدیدا انتقاد کرد و گفت که عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها و جنگ‌ها در یمن و "همسایه‌ای بد" است.

عبدالله صالح با هشدار به عربستان گفت که شرایط به ضرر ریاض تمام خواهد شد و منطقه شاهد تغییراتی پیش‌بینی نشده به ویژه تغییرات در روش‌های پاسخ نیروهای وی به تجاوز خواهد بود.

صالح همچنین از یمنی‌ها خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و به رغم مشکلات و سختی‌ها و ادامه تجاوزات، با هم متحد شده و به صلح برسند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: تا زمانی که ما متحد باشیم و در کنار هم به خوبی زندگی کنیم دشمنان و ائتلاف عربستان نمی‌تواند به اهداف خود در یمن دست یابد.
نظرات بینندگان