arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

واکنش مجمع روحانیون به سخنان احمدی‌مقدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز با صدور اطلاعیه‌ای به اظهارات اخیر اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی واکنش نشان داد.

در بخشی از متن واکنشی مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر تکذیب اظهارات احمدی‌مقدم آمده است: «اعلام می‌دارد خوشبختانه مجمع روحانیون مبارز به عنوان تشکلی روحانی و مستقل که با تأیید و تأکید حضرت امام خمینی (ره) در سال 67 تأسیس گردیده و افتخار دفاع همه جانبه از خط اصیل امام و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را دارد، از انسجام و انضباط تشکیلاتی مطلوب برخوردار بوده و طی 27 سال گذشته جلسات آن بطور منظم تشکیل و به ایفای نقش سازنده در عرصه های سیاسی،فرهنگی اجتماعی کشور پرداخته است و کلیه تصمیمات و اقدامات این مجمع از جمله صدور بیانیه‌ها در مناسبت‌های مختلف مطابق اساسنامه و با طی کردن فرایندهای تشکیلاتی و قانونی انجام گردیده و می‌گیرد.

مایه تأسف است شخصی که سال‌ها مسئولیت نیروی انتظامی و استقرار امنیت کشور را عهده دار بوده است، بدون تحقیق و بی‌مهابا به تکرار سخنان بی‌اساس و غرض‌آلود مخالفین و معاندین می‌پردازند و اعتبار دیگر خاطرات و سخنان خود را نیز مخدوش می‌سازند.

انتظار مجمع روحانیون از امثال ایشان رعایت اخلاق و امانت در رفتار و گفتار برای حفظ و تقویت اعتماد عمومی به نیروهای مسلح کشور است.»
نظرات بینندگان