arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

کروش دوباره یک سورپرایز دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارلوس کروش سرانجام به این نتیجه رسید که باید یک دفاع چپ تازه رو کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهرداد پولادی با اختلاف فاحش بهترین دفاع چپ تیم ملی در چند سال گذشته بود. هاشم بیک زاده هم در این مدت با او رقابت کرد. قبل از جام جهانی و پیش از مصدومیت بیک زاده، کروش دو دفاع چپ خوب داشت که در نهایت با آسیب دیدگی هاشم به پولادی بازی داد تا ستاره ایران در جام شود.

مهرداد در جام ملت ها به استثنا اشتباهی که در بازی عراق داشت، فوق العاده بازی کرد و اگرعملکردش در نیمه دوم بازی با امارات را آنالیز کنید، متوجه تیزهوشی بالای او می شوید. مهرداد نشان داد قدرت بالایی در بازیخوانی دارد.

او در دفاع و حمله بازیکنی فوق العاده کامل بود اما کاش هیچگاه روی آن صحنه بازی عراق، به دفاع حرف نمی زد. در هر صورت، با مشکلاتی که برای پولادی پیش آمد و پسرفتی که بیک زاده داشته، حالا کروش به این نتیجه رسیده که باید یک مدافع چپ رو کند.

 او سال گذشته به خاطر مصدومیت های مکرر حیدری و همینطور انتقال منتظری به دفاع میانی، مجبور شد به دنبال یک دفاع راست بیفتد. کروش توانست با دعوت وریا غفوری به ناگهان او را تبدیل به یک بازیکن ثابت کند تا نگرانی ها برای این پست رفع شود.

 حالا هم دقیقا چنین اتفاقی در دفاع چپ می افتد و کروش یک سورپرایز برای این پست خواهد داشت. او قنبری و میلاد محمدی را برای دفاع چپ دعوت کرده که به ترتیب 27 و 22 سال دارند. کروش به این نتیجه رسیده که دیگر در حاج صفی در دفاع چپ میدان ندهد. آخرین اشتباه احسان در این پست، منجر به گل تساوی ترکمنستان شد. او از آن لحظه احسان را به یک خط جلوتر برد تا بال چپ تیم ملی باشد.
نظرات بینندگان