arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

شرط عجیب داعشی‌ها برای همسرانشان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضای گروه تروریستی داعش همسرانشان را مجبور به سقط جنین می‌کنند. در غیر این صورت باید طلاق بگیرند.

به گزارش فارس، منابع محلی در برخی از شهرک‌های حومه شرقی حلب (شمال غرب سوریه) از شرطگذاری تروریست‌های داعش برای همسرانشان مبنی بر انتخاب بین سقط جنین و طلاق خبر دادند که به طلاق حدود 50 زن در شهرک های «الراعی»، «منبج» و «الباب» انجامیده است.

«ابو محمد» یکی از ساکنان شهرک الراعی در گفت‌و‌گو با وبگاه خبری «مدار الیوم» گفت: حدود 15 زن از این شهرک بعد از ازدواج با عناصر داعش به جرم سرباز زدن از سقط جنین هشت ماهه خود طلاق گرفتند و نزد خانواده‌هایشان بازگشتند.

طبق سخنان ابومحمد بیشتر اعضای تروریستی در حومه شرقی استان حلب از مهاجران تونسی هستند. این در حالی است که تروریست‌های سوری منتسب به قبیله «البطوش» هستند.

منابع محلی در شهر منبج شرق استان حلب به مدار الیوم گزارش دادند که 50 نفر از عناصر داعش همسرانشان را به سقط جنین مجبور کردند که 30 نفر از زنان تن به این کار دادند و 20 نفر باقیمانده ترجیح دادند از همسرانشان جدا شوند.

پرستار بیمارستان میدانی شهر نیز به مدارالیوم خبر داد که عناصر تروریستی داعش پرستاران بیمارستان را به انجام عملیات سقط جنین مجبور می‌کنند.

برخی از حقوقدانان و قانونگذاران سوری در گفت‌و‌گو با مدار الیوم این اقدام را قتل و خلاف تعالیم اسلام دانستند و تاکید کردند که قانون با این اقدام برخورد خواهد کرد.
نظرات بینندگان