arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

نفت تهران 0 - الاهلی امارات 1 / کار شاگردان منصوریان در آسیا سخت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نفت تهران در دیداری حساس مقابل تیم فوتبال الاهلی امارات در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان با برتری یک بر صفر نماینده اماراتی به پایان رسید.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه 17 این دیدار سعید عزتی از روی خط شش قدم محوطه جریمه توپ را به آسمان زد تا موقعیت بسیار خوب تیم نفت را به هدر داده باشد.

در دقیقه 27 نیز بازیکنان نفت به خوبی نتوانستند از موقعیت خوب ایجاد شده روی دروازه حریف اماراتی خود استفاده کنند تا توپ خطرناک ارسالی توسط مدافعان الاهلی دفع شود.

اسماعیل حمدی از الاهلی نیز در دقیقه 31 بازی یک موقعیت بسیار خطرناک را برای تیم خود از دست داد. او موقعیت خلق شده پشت محوطه جریمه را با ضربه شوت کم دقت خود به بالای دروازه فرستاد.

در دقایق اضافی نیمه اول یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم فوتبال الاهلی ایجاد شد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد. پس از آن بازیکنان الاهلی با ایجاد یک ضد حمله دروازه نفت را به شدت تهدید کردند و لیما مهاجم تیم الاهلی ضربه سر خود را با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

گزارش نیمه دوم

در دقیقه 61 این دیدار بازیکن الاهلی با استفاده از ضربه کرنر ارسالی به محوطه جریمه توسط لیما مهاجم خود دروازه نفت را باز کرد تا اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دو دقیقه بعد سانتوس مدافع نفت توپ ایستگاهی ارسالی به درون محوطه جریمه الاهلی را با ضربه سر به بیرون زد تا بازی همچنان با یک گل به سود نفت ادامه یابد.

در دقیقه 61 این دیدار سعید عزتی باز هم فرصت بسیار خوبی را که از طریق توپ ارسالی به درون محوطه جریمه ایجاد شده بود به بیرون زد تا آه از نهاد منصوریان و تمامی هوادارانی که به استادیوم آمده بودند بلند شود.

در دقیقه 70 نانگ از تیم نفت جای خود را به بوعذار داد و در دقیقه 75 نیز ارسلان مطهری به جای پیام صادقیان که نمایش خوبی را پس از مدت‌ها در این دیدار داشت به میدان آمد. حمدی‌نژاد نیز در این دیدار جای خود را به رضا علیاری داد.

حدود 15 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند و ایمان مبعلی مهره کلیدی نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبود.

علی منصوریان در این دیدار از ابتدا بیرانوند، سانتوس، کوروشی، عزتی، امیری، حمدی نژاد، لطفی، رضاوند، حسینی، نانگ و صادقیان را به میدان فرستاده بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان