arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

اعتراض زنان يمني به جنايت هاي عربستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 زنان يمني با برپايي تجمعي در پايتخت اين کشور جنايت هاي وحشيانه عليه مردم يمن را محکوم کردند.

سايت خبري " انصارالله" در گزارشي نوشت زنان معترض دراين تجمع، ضمن محکوم کردن جنايت هاي ضد بشري داعشي هاي نظام سعودي ضد زنان و کودکان شهروندان يمني در استان تعز تاکيد کردند که دين و عقل و عرف اين گونه جنايت ها را محکوم مي کند.

مراکز آموزشي پايخت يمن نيز حمله به کادر آموزشي در استان عمران را محکوم کردند و شوراي امنيت، سازمان ملل و سازمان هاي حقوق بشر بين الملل را مسؤول اين جنايت ها دانستند.

زنان شرکت کننده دراين تجمع ها، همچنين بر مقاومت و پايداري در برابر اين تجاوزگري ها تاکيد کردند.

* تجمع اعتراض آميز کادرآموزشي در الحديده
درهمين ارتباط ، کارکنان و پرسنل بخش آموزشي و تربيتي در استان الحديده صبح ديروز (چهارشنبه) با برگزاري تجمعي ، جنايت هاي جنگنده هاي متجاوز سعودي با حمايت هاي آمريکا و رژيم اسرائيل را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در اين تجمع اعتراض آميز حملات جنگنده هاي متجاوز سعودي عليه زيرساخت ها و مراکز آموزشي و تربيتي و دانشگاه ها را محکوم کردند.

* تجمع اعتراض آميز قبايل منطقه " جهران " در " ذمار"
قبايل منطقه جهران در استان ذمار يمن نيز صبح ديروز (چهارشنبه) طي تجمعي، ادامه تجاوز آمريکا و عربستان سعودي به يمن و کشتار مردم يمن و از بين بردن زيرساخت ها و تاسيسات در يمن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان دراين تجمع ضمن تاکيد بر پايداري و مقاومت خود در مقابله با جنگنده هاي متجاوز عربستان و آمريکا، آمادگي خود را براي ايستادگي در کنار ارتش يمن و کميته هاي انقلابي و مقابله با تجاوزگري هاي عربستان سعودي و هم پيمانانش به هر قيمتي اعلام کردند.

منبع : العالم
نظرات بینندگان