arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

بی خبری کروش از اینکه او را سرمربی تیم یاران فیگو کرده اند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 کارلوس کروش درباره آغاز تمرینات تیم ملی و بازی برابر گوام و هند صحبت کرد.

 سایت فدراسیون فوتبال نوشت : کارلوس کروش پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی در گفتگویی تلویزیونی گفت :« از امروز اردوی خودمان را قبل بازی با گوام و هند شروع می کنیم. البته ابتدای فصل هست و اکثر بازیکنان در شرایط ایده آلشان نیسنتد. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت به سر ببرند و هر چه بیشتر بتوانند آماده شوند تا بتوانیم شش امتیاز را برابر گوام و هند کسب کنیم.»

کروش در پاسخ به این سوال که بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده اند، فکر نمی کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می برد، گفت:« بله هیچ شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم زودتر تمریناتمان را شروع کنیم. من هم سعی خودم را کردم ولی به خاطر بازیهای لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام بدهیم ولی همانطور که گفتم اگر می توانستیم تمریناتمان را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می داشتیم. »

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آقای کفاشیان گفته بود سفره آماده است و آقای کروش می توانند میل کنند با خنده و به شوخی گفت:« البته این سفره ای که آقای کفاشیان به آن اشاره کردند تا جایی که به رژیم غذایی من لطمه نزند مشکلی ندارد و ما هم صرف می کنیم. »

کروش در پاسخ به این سوال که یعنی همه چیز آماده است، گفت:« امروز  روز ابتدایی اردو است و مهمترین  مساله ای که امیدوارم اتفاق بیفتد این است که همه بازیکنان در سلامت کامل باشند. »

او درباره وضعیت زمین چمن محل تمرین تیم ملی هم گفت:« امروز می رویم ببینیم.»

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان وقتی با این سوال مواجه شد که آیا در بازی ستارگان دنیا و ستاره های فوتبال ایران روی نیمکت تیم ستارگان جهان می نشینید با تعجب گفت:« هیچ اطلاعی اصلا راجع به انجام شدن این بازی ندارم و حتی نمی دانستم که این بازی می خواهد انجام شود.»

پیش از این در خبرها آمده بود که او سرمربی تیم یاران فیگو در بازی با تیم ستارگان ایران خواهد بود.
نظرات بینندگان