arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۹۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

میرزاپور: با فیگو کری دارم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال ستارگان ایران در حالی قرار است فردا جمعه از ساعت 18 به مصاف تیم فوتبال ستارگان جهان برود که ابراهیم میرزاپور مربی دروازه‌بانان پاس نیز در ترکیب ستارگان ایران به میدان خواهد رفت.

البته میرزاپور به دلیل تعهد کاری در باشگاه پاس و دوری از تهران نتوانست در تمرین آماده سازی این تیم حضور یابد و به همین دلیل از کادر فنی تیم ستارگان کشورمان اجازه گرفت تا در همدان به آماده سازی بپردازد.

ابراهیم میرزاپور درباره این دیدار به ایسنا گفت: مصاف با بهترین های فوتبال جهان در دهه گذشته بسیار جالب توجه خواهد بود و افتخار می کنم بار دیگر این فرصت مهیا شد تا با همبازی های قدیمی خود به دیدار ستارگان جهان بروم.

وی بیان کرد: مهمترین هدفی که در این مسابقه دنبال می شود انجام کارهای خیرخواهانه است و خوشحالم که سهم کوچکی در این برنامه معنوی دارم.

میرزاپور اضافه کرد: مدتها از همبازی‌های قدیمی خود به دور بوده‌ام و این مسابقات فرصتی فراهم ساخت تا بار دیگر در کنار یکدیگر برای کسب پیروزی برای فوتبال کشورمان به میدان برویم.

وی با ابراز خرسندی از حضور دوباره در کنار احمدرضا عابدزاده ستاره سال های گذشته فوتبال کشورمان گفت: در نخستین سال حضورم در تیم ملی که 22 سال سن داشتم به عنوان دروازه بان همراه با عابدزاده در تیم ملی اعزامی به مسابقات جام ملت های آسیا بودم و افتخار می کنم باردیگر در کنار این دروازه‌بان بزرگ فوتبال کشورمان قرار می‌گیرم.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی گفت: به هر حال ستاره های فوتبال جهان قرار است در این بازی مقابل ما قرار بگیرند و نمی توان پیش بینی راحتی داشت اما قطعا انگیزه همه بازیکنان کسب یک پیروزی دلچسب است.

وی در خصوص غیبت خود در اردوی تمرینی تیم منتخب فوتبال ستارگان کشور گفت: به دلیل تعهدی که نسبت به باشگاه پاس دارم این فرصت فراهم نشد در تمرین گروهی تیم ستارگان کشور قرار بگیرم اما همواره تمرین اختصاصی داشته‌ام و از همه لحاظ آماده هستم.

میرزاپور در پایان در پاسخ به این سوال که با چه بازیکنی از تیم ستارگان جهان کرکری داری؟ با لبخند گفت: با فیگو کرکری دارم!
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
6
7
اخه تو کی باشی که با فیگو کری داشته باشی.والا
پاسخ ها
سمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
ایشون در یک مقطعی به فوتبال ایران خدمت کردند و دروازه بان خوبی هم بودند. صحیح نیست که شما با این ادبیات جمله نگاری میکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
من خودم شخصا با مسی کری دارم
نظرات بینندگان