arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

فرمانده ناجا: در برقراری نظم و امنیت تعارف نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: در برقراری نظم و امنیت با هیچکس تعارف نداریم و با اخلالگران در امنیت جامعه قاطعانه برخورد می کنیم.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز پنجشنبه در آیین افتتاح سه کلانتری در مشهد افزود: هیچ فردی نباید اجازه قانون شکنی و تعدی به حقوق مردم را به خود بدهد و نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه با متعدیان به حقوق مردم برخورد می کند.

وی اظهارکرد: کلانتری ها باید مرجع و پناه مردم باشند و قانون شکنان و خلافکاران باید در هر جا که نیروی انتظامی و کلانتری ها حضور دارند، احساس ناامنی و مردم احساس دلگرمی و امنیت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بدنبال پیگیری های تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد و سایر مسوولین ذیربط و اهالی مناطق حاشیه نشین، سه کلانتری در مناطق التیمور، رسالت و مهرگان این شهر ایجاد و یک کلانتری در منطقه اسماعیل آباد این شهر نیز جابه جا شد.

وی اظهارکرد: به دلیل ارادتی که به حضرت امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد دارم مسائل و معضلات این شهر در حوزه تامین نظم و امنیت و افزایش امکانات و تجهیزات لازم را خارج از بروکراسی اداری پیگیری می کنم.

وی از امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف جامعه یاد کرد و گفت: برقراری امنیت در کنار تامین سلامت مردم و جامعه از اولویت های نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: با توجه به شرایط مناطق بیش از یک میلیون نفری حاشیه مشهد، تامین نظم و امنیت هر چه بهتر در این مناطق مورد توجه نیروی انتظامی قرار دارد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: همه مسوولان مشهد باید قدر خادمی زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را بدانند و از این فرصت برای خدمت هر چه بهتر به آنان بهره ببرند.

در این مراسم کلانتری های جدید در مناطق التیمور، مهرگان و رسالت در حاشیه مشهد افتتاح و یک کلانتری در منطقه اسماعیل آباد مشهد نیز جابه جا شد.

هم اکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در 66 پهنه حاشیه شهر مشهد ساکن هستند که این تعداد 30 درصد جمیعت این شهر را به خود اختصاص می دهند.
نظرات بینندگان