arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۰۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴

مخالفت شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با استعفای خرازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا - شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان عصر پج شنبه برای بررسی استعفای صادق خرازی تشکیل جلسه داد و پس از پنج ساعت بحث با آن مخالفت کرد.

پژمان گرامی رییس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان در این باره گفت:پیرو استعفای رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، عصر پنج شنبه جلسه شورای مرکزی برگزار شد و موضوع استعفای ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اصرار دکتر خرازی بر استعفا، مخالفین و موافقین به صورت تفصیلی دلایل و استدلالهای خود را مطرح کردند. در این جلسه ضمن انتقاد از بی اخلاقی ها طی هفته های گذشته این نکته مورد تاکید قرار گرفت که دغدغه های دلسوزان جبهه اصلاحات حائز اهمیت بوده و ندای ایرانیان خود را متعهد به حرکت در چارچوبهای مورد وثوق جبهه اصلاحات می داند.

رییس کمیته اطلاع رسانی این حزب اظهار داشت در این جلسه 5ساعته پس از بحث و بررسی صورت گرفته ، اعضای شورای مرکزی با استعفای دکتر خرازی مخالفت کردند.

گرامی در پاسخ به این سوال که شورای مرکزی نسبت به مواضع بحث برانگیز اخیر چه موضعی اتخاذ کرد گفت: در مجموعه حزب ندای ایرانیان افرادی با سلایق و نظرات متفاوت حضور دارند اما طبیعی است که در هر حزبی مجموعه مواضع رسمی از طریق بیانیه ها و اسناد حزبی منتشر شده و افراد منتسب به حزب همچون اعضای دیگر احزاب آزادند که دیدگاهها و نظرات خود را با رسانه ها در میان بگذراند.

سید صادق خرازی اول شهریور از ریاست شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استعفا داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
2
1
حقش هم همینه.باید عزلش می کردن.
ناشناس
|
Sri Lanka
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
1
1
حالا سر وته این حزب چند نفر هست؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
1
2
اظهارات آقای خرازی و استعفا وی که مورد سوء استفاده جناح مخالف اصلاح طلبان بخصوص رسانه ملی به کرار قرار گرفته و می گیرد تامل بر انگیز است ؟!
نظرات بینندگان