arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

باید در دوران پساتحریم ایران را بازتعریف کرد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به شرایط پسا تحریم، گفت: باید در نیمه دوم سال 2015 و سال 2016 ایران را به جهان بازتعریف کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، غلامحسین حسینی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح هتل پنج ستاره بیستون اظهار داشت: دولت در دوران پسا تحریم برای رسیدن به شرایط بین المللی در حال تلاش است که این موضوع به طور قطع تاثیر مثبتی بر گردشگری کشور خواهد داشت.

وی افزود: در سال 2016 اتفاقاتی خوبی در بحث گردشگری و اقتصادی ایران خواهد افتاد که گردشگری ایران را ارتقا می دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با بیان اینکه به دلیل غفلتهای گذشته زیرساختهای گردشگری ایران مناسب نیست گفت: باید برنامه های کوتاه مدتی برای دوران باز معرفی ایران داشته باشیم و یکی از این راهها استفاده از پتانسیل مکانهای تاریخی به عنوان هتل است.

وی در ادامه با بیان اینکه هتل لاله بیستون نخستین هتل در یک پایگاه جهانی کشور است گفت: این هتل 100 تخت برای پذیرش مسافران دارد.

حسینی در تاکید کرد: استان کرمانشاه ظرفیت های گسترده ای برای جذب گردشگران دارد که باید با فراهم کردن شرایط اقامتی مناسب این استان تاریخی را از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کرد.  

مراسم افتتاح هتل لاله بیستون با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی در محل کاروانسرای بیستون برگزار شد.

کاروانسرای شاه عباسی بیستون مربوط به دوره صفویه است که در کنار کتیبه جهانی بیستون قرار دارد.


میراث آریا

نظرات بینندگان