arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

کفاشیان: من با وزارت مشکلی ندارم شاید آنها دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج از طریق انتخابات روی کار آمده و به این راحتی کسی نمی تواند او را برکنار کند.

به گزارش کاپ، علی کفاشیان پس از بازگشت از استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد  درباره علت سفرش اظهار داشت: مشهد برای چه می روند؟ من برای زیارت رفته بودم و البته باید یادآور شوم جلساتی هم آنجا با مسئولین فوتبال استان داشتم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده مجمع فوتبال استان خراسان رضوی تشکیل شود، افزود: نه مجمع نبود اما همان طور که گفتم نشست هایی در هیات فوتبال مشهد و اداره کل ورزش استان داشتیم و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم.

کفاشیان درباره روابط فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش تصریح کرد: فعلا که مشکلی نیست. من قبلا هم گفتم تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا وزارت ورزش نگاه رضایتمندانه ای به عملکرد فدراسیون فوتبال داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور در مسابقه ستارگان فوتبال جهان با تیم ۹۸ و همچنین گلایه های حسین یاریار بابت عدم همکاری فدراسیون با آنها درتیم هنرمندان گفت: من قبلا هم گفته بودم که احتمال دارد نرسم این بازی را تماشا کنم اما درباره گلایه های آقای یاریار باید بگویم این طور نیست و فدراسیون با تیم هنرمندان همکاری داشت و به آنها کمک کردیم تا برنامه های خود را اجرا و این بازی را برگزار کنند.

کفاشیان درباره پول های بلوکه شده در حساب های بین المللی و اینکه آیا باشرایط سیاسی جدید این پول ها را دریافت کرده اند، بیان داشت: فعلا به صورت خرد خرد این پول ها را دریافت می کنیم تا ببینیم چه می شود.

وی درباره دیدارش با کارلوس کی روش در یکی، دو روز گذشته و درجریان تمرین تیم ملی تاکید کرد: از زمانی که سرمربی تیم ملی به مرخصی رفته و برگشته او را ندیده بودم و برای اولین بار همدیگر را در همان تمرین تیم ملی دیده و کلی خوش و بش کرده و همدیگر را در آغوش گرفتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقادهای سرمربی تیم ملی که اعلام کرده برخی زیر درخت نشسته اند و منتظرند به جام جهانی برسیم و همچنین او به انتقادها واکسینه شده، گفت: راست می گویید؟ من خبر نداشتم واکسینه شده ولی به هر حال انتقاد همیشه است.

کفاشیان در ادامه یادآور شد: با این حال امیدوارم تیم ملی در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج خوبی گرفته و به هدف خود برسیم.

وی درباره حضور رئیس فدراسیون عراق که به خاطر نظارت بر بازی تیم ملی عراق و چین تایپه گفت: حتما تا قبل از این دیدار نشستی با او خواهم داشت تا ضمن دیدار یکدیگر درباره برنامه های آینده و همکاری های جدید با هم صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه گفته می شود وزارت ورزش خواستار برکناری مهدی تاج شده، خاطرنشان کرد: چنین چیزی نیست. مهدی تاج از طریق انتخابات روی کار آمده و به این راحتی کسی نمی تواند او را برکنار کند.
نظرات بینندگان