arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

یحیی از مهار جیمی جامپ متفاوت می‌گوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی ذوب آهن می گوید وقتی به رختکن ستاره ها رفت مجیدی زیر دوش بود و خداداد عزیزی با حالت شاکی به پروین می گفت چرا فرهاد به او پاس نمی دهد.
 
يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن كه خيلي فيگو را دوست دارد با ما از زيبايي‌هاي خاص بازي با تيم ستارگان جهان حرف مي‌زند. يحيي حرف‌هاي جالبي از گرفتن جيمي‌جامپ و ساير موارد دارد كه به خواندنش مي‌ارزد. گفتگوی گل محمدی با خبرآنلاین را میخوانیم:
 
بازي مقابل تيم ستاره‌هاي جهان، قاعدتاً براي شما ديداري فراموش‌نشدني بود؟
بله، بازي فوق‌العاده‌اي بود. البته اين بازي از نظر فني چيز خاصي نداشت چون نيت خيرخواهانه بود و به نظرم اين موضوع از هر چيز ديگري مهم‌تر است. در هر حال بايد از همه اشخاصي كه بازي زيبا و خيرخواهانه را ترتيب دادند تشكر ويژه‌اي داشته باشم. همه خيلي خوشحال بودند كه در يك بازي خيرخواهانه زيبا و ماندگار سهيم شدند. برگزاري بازي من را ياد قديم‌ها انداخت و خيلي خوشحال بودم كه دوباره فرصت خوبي پيش آمده تا در كنار دوستانم باشم.

بدن‌هاي بازيكنان تيم ستاره‌ها را ديدي غبطه نخوردي و به آنها حسادت نكردي؟
راستش را بخواهيد چرا! به بدن و استيل فيگو واقعاً حسودي‌ام شد و به او غبطه خوردم، البته همه بازيكنان ستاره‌هاي جهان خوب بودند و فرم ايده‌آلي داشتند فقط «كوتو» شكم زده بود و روبرتو كارلوس و دسايي هم خيلي شرايط خوبي در قياس با بقيه نداشتند.

اما در طرف مقابل بازيكنان ما شرايط‌شان خوب نبود؟
بله، بازيكنان ما شرايط خوبي نداشتند چون تمريني نداشتيم ان‌شاءا... در دفعات بعد اين‌طور نباشد.

در خصوص اعتراض شديد ستارگان جهان در هنگام بازگشت چه صحبتي داري؟
در هر صورت بازي با ستاره‌هاي جهان اولين تجربه ما بود و ان‌شاءا... براي دفعات بعدي كاستي‌ها و مشكلات را برطرف خواهيم كرد چون حيف است اين همه شور و ذوق را به يك‌باره از دست بدهيم. نبايد خوش استقبال و بد بدرقه باشيم.

در كل تجربه خوبي برايتان بود كه دوباره پا به توپ شديد.
بله، البته بزرگ‌ترين مشكل ما اين بود كه بدن‌هايمان خراب بود اتفاقاً قبل از بازي هم علي‌آقا به بازيكنان مي‌گفت كه كاش تشكيلاتي درست شود كه تيم، هفته‌‌اي يك يا دو بار كنار هم جمع شود و تمرين كند. تيم ما يك گروه خوب بود هرچند كه جاي بعضي‌ها خالي بود نفراتي مثل دايي، شاهرودي و ميناوند كه خيلي مي‌توانستند كمك‌كنند، به نظرم تيم ستارگان ايران مي‌تواند منشأ خير و بركت باشد. تيمي كه همين الان از آمريكا، كانادا و استراليا براي بازي پيشنهاد دارد و ثابت مي‌كند مردم آن نسل را خيلي دوست دارند. كاش كدورت‌ها كنار برود و ما تيمي بسازيم كه همه از آن بيشتر و بهتر لذت ببرند.

جيمي‌جامپ را شما گرفتي، اصلاً او را شناختيد؟
جيمي‌جامپ را نشناختم ولي هرچه بود با آن حال خسته، جيمي‌جامپ را گرفتم. دنبال حريف نمي‌توانستم خيلي بدوم اما جيمي‌جامپ را خيلي راحت گرفتم و بعدش هم به او گفتم زود برو بيرون!

واقعاً نشناختيد؟
نه، كي بوده اين جيمي‌جامپ؟!

پسر ملاقلي‌پور، كارگردان معروف!
جالبه، از شما اين حرف را مي‌شنوم!

علي ملاقلي‌پور به علامت اعتراض در محدوديت اكران فيلمش به زمين آمد!
به نظرم براي اعتراض كردن راه‌هاي ديگري هم وجود دارد! البته دوربين پخش زنده بود و شايد فكر كرد اين طور به شكل بهتري تبليغ مي‌شود. جالب اينكه خود جيمي‌جامپ هم نفسش گرفته بود و از فرط خستگي منتظر بود يكي او را بگيرد!

شما با ستاره‌ها حرف خاصي نزدي؟
نه صحبت خاصي نكردم فقط قبل از بازي به آنها خوشامد گفتم و از حضورشان ابراز خوشحالي كردم.

دوست داشتيد پيراهن كدام يك از ستاره‌ها را مي‌گرفتيد؟!
رويارويي با فيگو، كاناوارو، روبرتو كارلوس، ادگار داويدز و پائولتا فوق‌العاده بود و بازي مقابل پائولتا مرا ياد جام‌جهاني 2006 و بازي با پرتغال انداخت. من دوست داشتم پيراهن فيگو را بگيرم اما داخل زمين فرصت نشد و آنها خيلي سريع به رختكن رفتند. بعدش هم فهميدم كه علي كريمي، پيراهن فيگو را گرفته است.

جريان درگيري لفظي فرهاد مجيدي و خداداد چه بود؟
من درگيري‌اي نديدم!

گفته مي‌شود خداداد استوك‌هايش را به سمت مجيدي پرت كرده!
زماني كه من به رختكن آمدم فرهاد مجيدي زير دوش بود. فقط ديدم خداداد در حالي كه شاكي بود به علي‌آقا گلايه مي‌كرد كه چرا مجيدي پاس نمي‌دهد و... اما اصلاً از درگيري فيزيكي و... خبري نبود.

نظرت راجع به ديدار تيم ملي مقابل گوام چيست؟
گوامي‌ها خيلي پيشرفت كردند و آن‌طور كه من با كروش صحبت مي‌كردم ايشان مي‌گفت اكثر بازيكنان گوام در MLS بازي مي‌كنند. گوام دو بازي قبلي‌اش را برده و من فكر مي‌كنم اگر 2 بر صفر هم تيم گوام را شكست دهيم خيلي خوب است. تكرار آن نتيجه 19 بر صفر مقابل تيم فعلي گوام امكان‌پذير نيست.

سؤال آخرمان به نمايش ضعيف تيم‌تان مقابل استقلال اهواز بازمي‌گردد. بعد از دو پيروزي مقابل تيم‌هاي سرخابي دو امتياز را در خانه از دست داديد!
بدن بازيكنان ما خالي نكرد، بازيكنان استقلال اهواز شديداً دفاع مي‌كردند. به قول معروف دو اتوبوس مقابل دروازه استقلال اهواز پارك شده بود! ما چند موقعيت خيلي خوب داشتيم كه آنها را توسط تبريزي، كاوه رضايي و چند بازيكن ديگرمان از دست داديم اما حتماً شرايط ما در بازي‌هاي ديگر بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان