arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

جمع‌آوری لباس‌های با پرچم آمریکا و انگلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع‌آوری لباس‌هایی با نماد پرچم آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، نقوش شیطان پرستی و انحرافی از برخی بوتیک‌های پایتخت خبر داد .

سردار حسین ساجدی نیا در این باره گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و بررسی های کارشناسانه مجموعه پلیس و اداره اماکن پایتخت، از فروشگاه ها و دستفروشی‌های سطح شهر تهران مشخص شد که طی دو هفته گذشته تعدادی از فروشگاه‌ها و دستفروشان اقدام به عرضه البسه با نقوش پرچم آمریکا، انگلیس و علائم شیطان پرستی کرده‌اند .

رییس پلیس پایتخت افزود: به همین منظور به صورت نامحسوس محل‌های فروش و عرضه این نوع پوشاک تحت نظارت قرار گرفت و با اطلاعات به دست آمده از این محل ها، ماموران دریافتند که چند عامل اصلی به صورت متمرکز البسه مذکور را در اختیار این فروشندگان قرار می دهند.

ساجدی نیا با بیان اینکه پس از شناسایی محل های عرضه این نوع پوشاک، مراتب در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت، گفت: متعاقبا با هماهنگی صورت گرفته صبح امروز پلیس اقدام به جمع آوری این گونه البسه کرده و عاملان اصلی توزیع آن نیز دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی پایتخت، طی رصدی که از سوی پلیس صورت گرفته است، مشخص شد، شهروندان تهرانی تمایلی به خرید اینگونه البسه ندارند.

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه پلیس با متصدیان مغازه یا فروشگاه هایی که اقدام به توزیع این گونه البسه کرده یا آن را در معرض دید قرار دهند برخورد خواهد کرد، گفت: برابر قانون نظام صنفی نسبت به برخورد و پلمب اینگونه واحدها اقدام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان