arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

مسئولان دولت قبل از «میزان» و «پدیده» حمایت کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با گلایه از برخی تخلفات گذشته گفت: مسئولان دولت قبل بدون بررسی از «میزان» و «پدیده» حمایت کردند.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با ایلنا٬ با اشاره به آغاز روند فروش اموال موسسه «میزان» به‌منظور بازگرداندن بدهی سهام‌گذاران، اظهار داشت: بانک صادرات چهار مرحله‌ای که برای انجام این مهم در نظرگرفته شده را آغاز کرده٬ اما بنده تا این لحظه در جریان جزئیات انجام امور نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم تلاش نمایندگان برای استیضاح وزیر کنونی اقتصاد به‌دلیل کندی روند رسیدگی به تخلفات صورت‌گرفته، همین نمایندگان مجلس در زمان فعالیت دولت گذشته در برابر انجام تخلفات سکوت می‌کردند، تصریح کرد: واقعیت این است که علت ورود بنده به این موضوع درخواست مردم است و تا همین ۳ ماه پیش هیچ اطلاعی از فعالیت‌های «پدیده» نداشتم.

ثروتی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت قبل حمایت‌هایی از این موسسه انجام گرفته و به‌عنوان مثال معاون رئیس‌جمهور لوح کارآفرین بر‌تر را به «میزان» اهدا کرده یا بدون مجوز تغییر کاربری کلنگ افتتاح توسط مسئولان دولتی زده‌ شده‌ و طبیعتاً وقتی مسئولان حمایت می‌کردند، پخش تبلیغات تلویزیونی نیز ایرادی نداشته‌است.


نظرات بینندگان