arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴

اشتری: اتباع بیگانه در کشور ساماندهی می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناجا گفت: با هماهنگی مسوولان و همکاری استاندار کرمان درصدد هستیم علاوه بر افزایش ظرفیت طرد غیرمجازها، ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه را در دستور کار داریم.

به گزارش ایسنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امنیتی استان کرمان گفت: وضعیت امنیتی استان بسیار خوب است و در مقایسه با استان ها رتبه برتری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همدلی بین نیروهای انتظامی و دستگاه های قضایی و شورای تامین وضعیت خوبی را در استان شاهد هستیم و گزارشات نشان از کاهش 5 درصدی جرایم و افزایش 11 درصدی افزایش کشفیات در استان هستیم.

اشتری با بیان اینکه ناجا یک سازمان جامعه محور است تصریح کرد: ناجا تعامل بسیار خوبی با رسانه ها دارد ضمن آنکه این ارتباط افزایش خواهد یافت و بدون ارتباط با رسانه ها نمی توان با مردم ارتباط داشت.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز جزو وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است و با هماهنگی استان و پیگیری استاندار این کار در حال انجام است و سعی می کنیم ظرفیت بیشتری برای طرد غیرمجازها بدهیم و بنا بر ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه را داریم.
نظرات بینندگان