arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴

فرمانده ناجا: برخی با سخنرانی‌ها قصد بر‌هم‌ زدن امنیت انتخابات پیش‌رو را دارند؛ اجازه این مسئله را نمی‌دهیم

سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که در سالن جلسه فرماندهی این نیرو در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران هر روز در حال افزایش و ارتقا بوده و نیروی انتظامی نیز به ارتقای این مهم کمک می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناجا: برخی با سخنرانی‌ها قصد بر‌هم‌ زدن امنیت انتخابات پیش‌رو را دارند؛ اجازه این مسئله را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت کشور هر روز افزایش می‌یابد.

به گزارش «انتخاب»، سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که در سالن جلسه فرماندهی این نیرو در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران هر روز در حال افزایش و ارتقا بوده و نیروی انتظامی نیز به ارتقای این مهم کمک می‌کند.

وی با هشدار به افرادی که احتمالاً قصد بر هم زدن امنیت در انتخابات آتی را داشته باشند عنوان کرد: برخی با سخنرانی‌ها و صحبت‌ها احتمالاً قصد بر‌هم‌ زدن امنیت انتخابات پیش‌رو را دارند که نیروی انتظامی اجازه این مسئله را نمی‌دهد.

اشتری قزوین را مهد بزرگانی همچون سردار آزادگان ابوترابی و شهیدان بابایی و رجایی عنوان و یادآور شد: مردم این استان شایسته بهترین‌ها و امنیت مطلوب هستند که نیروی انتظامی در این حوزه تلاش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه قزوین را استانی مهم، حیاتی و کریدور ارتباطی عنوان و تصریح کرد: نقش قزوین با توجه به نزدیکی به پایتخت و همچنین کریدوری و محور ارتباط بودن بین چند استان دیگر حائز اهمیت است.
نظرات بینندگان